Angående: Carlstad Streetmeet 2011, Datumförslag, Var med och tyck till!

JoXter
8 december 2010 · 492 Inlägg

Hej!

Vi har nu börjat lägga upp planerna för kommande säsong och för att denna gång
undvika krockar med andra träffar kommer här lite förslag på datum.

Kommentera gärna och kom med förslag då vi vill göra de bra för så många som möjligt

Träff 1
4 Juni
18 Juni

Träff 2
13 Augusti
20 Augusti

Vi söker även funktionärer:

Är du intresserad av att vara med och utveckla Carlstad Streetmeet? Vi söker intresserade och engagerade personer som vill vara med och utveckla CSM. Vi söker även sponsorer av alla dess slag. Så skicka en intresse anmälan till Markus Holmqvist eller Joakim Amundsson. Telefonnummer finns på www.carlstadstreetmeet.se

Senast redigerat av JoXter (13 december 2010)

Lamborghini Gallardo "LP-560" (2009)
XRFredde
11 december 2010 · 47 Inlägg

Ser bra ut. :-)

Med förstånd lever man längre.
Ford XR3i "94-an" (1994)
JoXter
12 december 2010 · 492 Inlägg

behöver mer feedback på datumen, vilket är bäst?

Lamborghini Gallardo "LP-560" (2009)
JoXter
13 december 2010 · 492 Inlägg

Kom igen nu! nu har ni ju chansen att påverka!!

Lamborghini Gallardo "LP-560" (2009)
skjortan Down n`out
13 december 2010 · 514 Inlägg

bugrun är någon gång i juni :S antagligen något av dom datumen du skrivit upp, meddelar dig om datum så fort jag vet big_smile

Down n`out
bruze
13 december 2010 · 188 Inlägg

Bug Run är helgen 11 juni.

Vallåkraträffen är helgen 20 aug.

Mvh bruze

JoXter
13 december 2010 · 492 Inlägg

fasen.. skrev fel där uppe då.. 18 juni är de..

Senast redigerat av JoXter (13 december 2010)

Lamborghini Gallardo "LP-560" (2009)
Michael Hjalmar
13 december 2010 · 90 Inlägg

detta blev jag lite nyfiken på, skulle vilja veta vad det är för typ av fordon som ställer ut och även tävlar. samt tävlingsregler, tävlar man mot likvärdiga bilar (prestandamässigt), eller är det vilka som helst mot vilka som helst?

Dodge Charger "Christine" (2008)
JoXter
14 december 2010 · 492 Inlägg

Civilarn skrev:
detta blev jag lite nyfiken på, skulle vilja veta vad det är för typ av fordon som ställer ut och även tävlar. samt tävlingsregler, tävlar man mot likvärdiga bilar (prestandamässigt), eller är det vilka som helst mot vilka som helst?

Trevligt!

Dock så måste jag göra dig besviken då "vi" Carlstad Streetmeet endast har en bilträff
och i det ingår en utställning samt lite andra tävlingar så som ljudtävligar m.m

Sedan arrangerar vi även en traditionell cruising som går genom Karlstad
som brukar vara mycket uppskattad!

Men detta året (2010) hade vi även samarbete med KDR (Karlstad Racing) och arrangerade
motordag med dom, och då körde dom 201 meter. Hur exakt de där går till vet jag faktiskt inte!
men denna tråd handlar bara om våra träffar, alltså bara utställning, cruising och lite andra småtävlingar!

Rekommenderar dig till att ta en titt på vår hemsida www.carlstadstreetmeet.se

Mvh
Joakim

Lamborghini Gallardo "LP-560" (2009)
Michael Hjalmar
14 december 2010 · 90 Inlägg

besviken blev jag inte. jag är ganska ny i gemet vad det gäller utställningar, men tycker att det är mycket kul och har varit en förjäkla skön stämning på dom utställningar jag har varit med och deltagit i. jag kommer med största sannolikhet dyka upp där så länge det inte krockar med jobbet eller andra planer smile

Dodge Charger "Christine" (2008)
diina
14 december 2010 · 183 Inlägg

Ja e på, då är Volvon klar:)

Toyota Supra "Pearl" (1994)
Volvo Fas2 (2008)
skjortan Down n`out
20 december 2010 · 514 Inlägg

vet ni redan nu vart träffen kommer att vara? big_smile I2 som sist?

Down n`out
JoXter
20 december 2010 · 492 Inlägg

Tjena!!

Japp det kommer bli I2 som sist! dock så hoppas vi att kommunen kan
klippa gräset till denna gång!

Lamborghini Gallardo "LP-560" (2009)
skjortan Down n`out
20 december 2010 · 514 Inlägg

göttgött! big_smile hur blir det OM det skulle regna? någon reserv plan? blir väll ganska grisigt om det är blött där?

Down n`out
JoXter
20 december 2010 · 492 Inlägg

skjortan skrev:
göttgött! big_smile hur blir det OM det skulle regna? någon reserv plan? blir väll ganska grisigt om det är blött där?

Ja det är ju det som är problemet.. och man kan inte direkt förutspå vädret nu, sen kan man
inte vänta in i det sista med att ha träffen heller då man behöver tillstånd osv av polis och kommun

Samt att man vill kunna göra lite reklam för träffen samt bjuda in div. företag och då måste man ha
ett fast datum..

Men vi får väll spåna lite på en reservplan om det skulle bli dåligt väder.

Senast redigerat av JoXter (20 december 2010)

Lamborghini Gallardo "LP-560" (2009)
skjortan Down n`out
22 december 2010 · 514 Inlägg

JoXter skrev:

skjortan skrev:
göttgött! big_smile hur blir det OM det skulle regna? någon reserv plan? blir väll ganska grisigt om det är blött där?

Ja det är ju det som är problemet.. och man kan inte direkt förutspå vädret nu, sen kan man
inte vänta in i det sista med att ha träffen heller då man behöver tillstånd osv av polis och kommun

Samt att man vill kunna göra lite reklam för träffen samt bjuda in div. företag och då måste man ha
ett fast datum..

Men vi får väll spåna lite på en reservplan om det skulle bli dåligt väder.

ah det är klart om man ska bjuda in företag, men det finns ingen bra asfalts/grus parkering någonstans? big_smile

Down n`out
JoXter
22 december 2010 · 492 Inlägg

skjortan skrev:
ah det är klart om man ska bjuda in företag, men det finns ingen bra asfalts/grus parkering någonstans? big_smile

finns gör de ju men tyvärr så är de allt för många som inte vill ha bilträffar på sina asfalts parkeringar då
allt för många "leker" på dessa och gör fula märken osv..

Lamborghini Gallardo "LP-560" (2009)
skjortan Down n`out
23 december 2010 · 514 Inlägg

JoXter skrev:

skjortan skrev:
ah det är klart om man ska bjuda in företag, men det finns ingen bra asfalts/grus parkering någonstans? big_smile

finns gör de ju men tyvärr så är de allt för många som inte vill ha bilträffar på sina asfalts parkeringar då
allt för många "leker" på dessa och gör fula märken osv..

ah det är klart, va tråkigt folk det fins big_smile hehe big_smile

Down n`out
Effektiv
3 januari 2011 · 344 Inlägg

Sätt den inte samtidigt som bugrun bara. Då kommer jag big_smile

OphanWitehall
3 januari 2011 · 1 335 Inlägg

Skiter i när träffen är! Jag kommer oavsett! big_smile Och man kan ju hoppas vi slipper dom där idioterna på alla jävla husvagnar och husbilar vars ungdjävlar gick runt och fingra på alla bilar och klängde både högt och lågt bland bilarna. Har fortfarande inte lackat om min ena dörr på bilen efter dom, men blir ny lack på den i Mars smile Och klippt gräs vore fint, va lite väl högt sist. tongue

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang