jag tror inte du får nån shelby gt500 för 90-120.. jag tycker det låter grymt lågt för en ny mustang, visst dom är billiga bilar, men det är inga daewo..öhm chevrolet vi snackar nu....
min låtsas farsa ägde en äkta shelby Cobra Gt-500 för en 20år sen redan då kunde han sälja den för 70.000 är idag värderad mellan 2-4miljoner så 90-120.000 får du den inte för....en ny mustang (05,06) om du har kontakter i usa som har pengar,tid och ork att köpa en fabriksny mustang åt dig så kan du få ner priset till ca 250.000+ med tull och frakt.....i sverige kostar den ca 300.000-400.000Kr så ja du kan köpa ett dussin mazdor och köra till skroten direkt....en shelby Cobra gt-500 är för övrigt Status bil det är inte mazda det är vanlig bil så varför jämföra?.....
jag tror inte du får nån shelby gt500 för 90-120.. jag tycker det låter grymt lågt för en ny mustang, visst dom är billiga bilar, men det är inga daewo..öhm chevrolet vi snackar nu....
Men trög att Imopertar Är mycketbilligare ?
Nu vet jag itne vart du importerar ifrån, men i usa kostar en NY mustang från 19 810 dollar. Gånger 7 (vet inte vad dollarn står i) så snackar vi drygt 138 tusen.. plus frakt, reggning o.s.v.. Så där landar vi nästan på dina 120. Men nu tror jag itne du var intresserad av budget budget med 6'a vilket jag tror det sitter i den bilen om priserna började på 19 810 dollar. Men har du nån annan infromation så får du ju gärna dela med dig För det är vad jag hittat iaf^^ Inte för att vara taskig, utan för att vara realist ;-)
En Mustang Shelby GT 500 i perfekt originalskick kostar nog 90 000... i dollar. Inte så många kvar. Inte ens i filmen Gone in 60 seconds så använde dom en äkta Shelby.
| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
nej det gör det inte alls en Ny mazda6 06 sport cupe och chippad motor kostar typ 130 tusen mionst ?
Men ge dig nu billigaste Mustang Shelby GT 500 kostar 475 000:- på blocket det får du minst 3 st mazda 6'or för
Får jag fråga varför du skapade tråden?
Snälla du är fan n00n ???
Man importerar ? jag ahr ine bara lite kontakter min farafar bor i usa han har några mustang på ahns lackföretag som dem har fått ? som jag akn köpa fär 120 om jag vill På blocket ja det är bara för det finns inte så många i sverige för att dem är svåra att få tag i dem ligger på så högt priz Tänk till innan du skriver ?
För det första så tänker jag inte acceptera att du svär åt mig.
För det andra så skall du undvika dubbelposter.
För det tredje så kan du få tag på en mustang för 80-120 tusen men då är det inte en "Mustang Shelby GT 500" du köper utan standardmodellen med vissa gt 500 eftermarknadsdelar.
Om du får tag i en original Mustang Shelby GT 500 i gott skick så gör du det väldigt bra.
En Mustang Shelby GT 500 i perfekt originalskick kostar nog 90 000... i dollar. Inte så många kvar. Inte ens i filmen Gone in 60 seconds så använde dom en äkta Shelby.
90.000 DOLLAR??? GE MIG ADRESS DIT SÅ KÖPER JAG DIREKT!
$224,950 så mkt kostar en 66 -350
$420,950 så mycket kostar en äkta 67 gt-500 lite snabbt räknat ca 3.7~4 miljoner svenska.
en REPLIKA kan idag kosta långt över 500.000 tusen så 900.000 tusen är absolut ingen äkta finns dessutom inga äkta till salu och blir nog inga heller.....den enda äkta vad jag vet i sverige är kungens gt-500.......
så nu har vi kommit fram till att stopie är för ung för att vara på garaget och att han ska sluta drömma om att mazdor i nått avseende är bättre än mustang....
För det tredje så kan du få tag på en mustang för 80-120 tusen men då är det inte en "Mustang Shelby GT 500" du köper utan standardmodellen med vissa gt 500 eftermarknadsdelar.
Om du får tag i en original Mustang Shelby GT 500 i gott skick så gör du det väldigt bra.
hmm nja visst kan man få en mustang för 80-120 men glöm att at du får en ny till sverige för 120.000Kr.....har kontakter i usa då jag själv tänkte köpa en ny mustang (Vart peugeot istället) det är massa extra tilläg innan bilen är hemma man får räkna 200.000Kr+
hmm nja visst kan man få en mustang för 80-120 men glöm att at du får en ny till sverige för 120.000Kr.....har kontakter i usa då jag själv tänkte köpa en ny mustang (Vart peugeot istället) det är massa extra tilläg innan bilen är hemma man får räkna 200.000Kr+
Det var Min Farfar Som sa Att han hade en Mustang Shelby gt 500 tror det kan vart en 65 Som jag kunde få importera in för 120 tusen =
detta är nog den barnsligaste/larvigaste tråden jag sett på garaget.org
Sant så sant, förstår inte riktigt meningen med tråden En Mustang Shelby GT 500 kostar ju en del mer än en ny Mazda 6 och är inte lika på något vis.
nej det gör det inte alls en Ny mazda6 06 sport cupe och chippad motor kostar typ 130 tusen mionst ?
HAHAHAHAHA vad hade du tänkte att ge för gt500 då? då får du pejja allt mellan 500,000-100,000,00 du får en mustang gt 500 i renoverings behov för 400k ..... stuiped