3907
Sök

Är det så överallt att folk klagar på ens bil?

opelmtx
15 juli 2006
Trådstartare
Saken är den att jag var i örebro igår och jag förstår inte varför alla där omkring ska klaga på varandras bilar spelar ingen roll vad du har för bil folk klagar ändå. tex om du går fram till en kille som står vid sin bil och säger fy fan vilken cool bil, har du gjort något mer med den? så får man till svar "Ser du inte det kan du väl gå någon annan stans" ska det va så?  har inte vart med om det på något annat ställe än i Örebro är det mentaliteten där? bara för man inte har lånat 200,000kr för o köpa en ny fin bil utan man åker sin gamla väl fungerande och betalda bil är man en mupp.. trodde att om alla som har samma intresse ska hålla ihop men tydligen inte?

2 652 Inlägg
15 juli 2006
finns konstigt folk överallt . tror du hade mest otur som träffa på en sådan Id"ot

med lem
1 147 Inlägg
15 juli 2006
en del e ju "hårda" när dom e ute o sladdar me farsans kärra.. inget o bry sig om.. seriöst folk brukar va trevliga=)

Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.

opelmtx
15 juli 2006
Trådstartare
bmw_z skrev:
finns konstigt folk överallt . tror du hade mest otur som träffa på en sådan Id"ot

Men tror säkerligen inte att jag är den ända isf som haft otur

2 652 Inlägg
15 juli 2006
nej jag har träffat sånna också . spec ungar med pappas saab aeros .

Muttley
15 juli 2006
Trådstartare
sådan har jag med träffat och han är lite känd med men jag behöver väl inte nämna hans namn smile han kör en fetstylad bil iallafall.
Jag ville prata med han om hans bil på vallåkra men han bara fnyste åt mig och gick till sina kompisar och snacka skit om mig istället...

2 652 Inlägg
15 juli 2006
haha låter som om du pratar om en 14årig tjej hehe

Arbetslös luffare :'(
271 Inlägg
15 juli 2006
asså va ere med folk :S fan de e ju bara trevligt om nån kommer fram o vill börja snacka om ens bil...för de behöver man inte bete sej som en ja jag citerar "14årig tjej " även om man e på dåligt humör kan man endå behandla nån med lite respekt... o de värsta ja vet e ju fan dom där som tror dom e typ kända fast dom har typ vart med i nån jävla relaity show o gjort bort sej... borde fan försöka få in i deras skallar att dom är som vanligt folk o inga gudar...aja big_smile

2 652 Inlägg
15 juli 2006
hehe ja de är kul när någon stannar en o vill snacka \rejsa , synd att de händer så sällan bara

Wankel
1 080 Inlägg
15 juli 2006
håller med, finns fan ingen anledning att vara otrevlig om nån gillar ens bil....

MDS Västerås

171 Inlägg
15 juli 2006
sånna finns de ju överallt lite outsider som inte står me alla andra utan hellst en bit bort å glänser å tror dom ä coolast i stan me pappas bil å är fö fin för å visas me vanligt folk..

Volvo 240glt -84
Volvo 240tic -81
Audi a4 2,0t quattro -06

2 652 Inlägg
15 juli 2006
ja sånna finns de gott om ,

volvoraggare
4 776 Inlägg
15 juli 2006
bilfolk ska hålla i hop oavsett om man har en volvo 240 som är rostig eller en ny bmw av värsta sorten bil som bil det kvitar tycker jag man ska vara glad för att man har körkort

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

House/Trance diggare
287 Inlägg
15 juli 2006
Man märker ju om det är gediget bilintresserade folk eller om det bara är några lirare...Och såna ska man ju inte bry sig om, bara skita i, inte värda att lägga nån energi på. smile

Örebroare i exil
970 Inlägg
15 juli 2006
Så som jag känner det i Örebro så är det att har du inte en riktig värsting-bil så är du inte välkommen nånstans.

Hej FRA!

2 652 Inlägg
15 juli 2006
vad e värsting bil för dom då , ferrari ? brabus mercedes?

hehe här i stan är värsting bilarna volvo 740 \850 . en del audi s2\s4 o sen alla saab 95 aero .smile

Örebroare i exil
970 Inlägg
15 juli 2006
Kraven verkar väl vara som så att antingen sak det vara toktrimmat eller tokstylat. Eller både toktrimmat och tokstylat. Så länge det inte rör sig om jänk får bilen inte vara äldre än 97-98. Helst inte äldre än -00. Nåt åt det håler verkar det vara i den här stan. Verkar trots allt inte vara så värst mycket seriöst bilintresserat folk i den här stan, utan snarare mest glidare som står och skryter om hur j*vla bra deras bil är och att en sådan bil kommer du aldrig få råd med blabla osv osv.

Hej FRA!

Yrkesförare
1 073 Inlägg
15 juli 2006
Jag tycker det e kul o snacka me alla typer av bilintresserat folk, vi har ju ett gemensamt intresse. Bara kul o va social.

opelmtx
15 juli 2006
Trådstartare
740GL skrev:
Så som jag känner det i Örebro så är det att har du inte en riktig värsting-bil så är du inte välkommen nånstans.

Sant Bra sagt

Arbetslös luffare :'(
271 Inlägg
15 juli 2006
fan finns de inga av dom där "lirarna" här så dom får säga sitt ord big_smile verkar som alla håller med varandra big_smile

Sök