Gud vs satan

-stoffe-
13 december 2010 · 1 271 Inlägg

hittade en kul tråd på engelska där dom diskutera vad gud å satan hade kört för bilar. så starta en här med för att se vad man kan komma fram till.

själv tror jag gud skulle köra en vit prius och satan en mattsvart lamborghini lm002

M103
13 december 2010 · 1 570 Inlägg

Satan skulle definitivt kört en större och tyngre bil som är farlig att kollidera med. En svart truck. Mack.

Gud skulle nog inte ens haft en bil. Kanske en elbil som han samåker med. Jesus skulle fått en moped. Typ Piaggio.

smile

loow Jävel
13 december 2010 · 2 018 Inlägg

Gud hade haft en Guldig volvo 240, o satan hade åkt en rostig grön ford ka

You got to risk it, to get the biscuit :)
Marticus Meldem
13 december 2010 · 917 Inlägg

Gud - Toyota Prius...

Satan - http://www.dcc.snipers.se/Powermeet%20& … age47.html

Svenskreggad med, coolt!

(╯°□°)╯​︵ ┻━┻
Rquired Allmänt envis
13 december 2010 · 12 512 Inlägg

Någon som missat att Gud i de ursprungliga böckerna var en rätt tjurig typ? Dränker han sin värld i en flodvåg tror jag han bryr sig mindre om växthuseffekten, har kör förstås någonting som får en Hummer att framstå som en Prius vid en jämförelse.

Satan kör förmodligen något lite mildare, en klassisk Harley-chopper gissar jag på.

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Andry
14 december 2010 · 4 Inlägg

Ja. Det är ju inte så svårt.

Gud: En fläckfri Limosin. Vit och 50 meter lång. 30" fälgar och skålar med ängeln Gabriel längst bak.

Satan: En Volvo 245, Eld flames. ROSTIG. Mega sänkt så det slår knistor i farthinder och såklart en massa brudar i baksätet.

EricCarlsson I Love Haters
14 december 2010 · 56 Inlägg

Nu finns ju ingen av dessa gubbar men om dom hade funnits så hade de varit så här!

Satan hade kört nått i stil med pick upen i början av denna http://www.youtube.com/watch?v=_6Zn0RbVgHQ

Gud hade kört, nej blivit skjutsad i en vit hummer limousine för han vet att alla idiot brudar hade velat åka med.

Go BIG or Go home!
Andry
14 december 2010 · 4 Inlägg

EricCarlsson. Vi har nog samma uppfattning på vad dom skulle köra tror jag.. smile Lite så jag menade. Grym pick up förresten=) hehe

Slash Saabifierad
14 december 2010 · 2 026 Inlägg

Gud skulle glida runt i en gammal vit rostfri Toyota Tercel för att inte slösa på jordens resurser och Djävulen skulle glida runt i en nyproducerad Dodge Viper (första modellen) gjord helt i guld eller något annat dyrt material enbart för att jävlas tongue

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!
jimbon
14 december 2010 · 711 Inlägg

Gud skule köra runt i en gammal Rolls Royce med di leva bredvid.
Djävulen skulle glida runt i en gammal bajsbrun 240 med alex schulman iklädd chaps och läderväst.

Senast redigerat av jimbon (14 december 2010)

Tynnerstroem
14 december 2010 · 345 Inlägg

Gud kör helt klart fullsize Cadillac Brougham ifrån 1991.
http://img26.imageshack.us/img26/5972/autowprucadillacbrougha.jpg

Medans satan med all säkerhet kör en Buick GNX.
http://img704.imageshack.us/img704/5870/autowprubuickgnx7.jpg

DanielHN
14 december 2010 · 10 Inlägg

Både gud och satan har isåfall bra smak när det kommer till bilar :-)

Navkapsel
15 december 2010 · 4 637 Inlägg

Tänk om Gud är volvoraggare? smile

EricCarlsson I Love Haters
16 december 2010 · 56 Inlägg

EmilHammarlund skrev:
Tänk om Gud är volvoraggare? smile

Om gud nu fanns så skulle han/hon ha mer vätt än att köra Volvo hoppas jag.

Go BIG or Go home!
Navkapsel
16 december 2010 · 4 637 Inlägg

EricCarlsson skrev:

EmilHammarlund skrev:
Tänk om Gud är volvoraggare? smile

Om gud nu fanns så skulle han/hon ha mer vätt än att köra Volvo hoppas jag.

Det är vätt att köra Volvo, beroende på modell.

-stoffe-
16 december 2010 · 1 271 Inlägg

EmilHammarlund skrev:

EricCarlsson skrev:

EmilHammarlund skrev:
Tänk om Gud är volvoraggare? smile

Om gud nu fanns så skulle han/hon ha mer vätt än att köra Volvo hoppas jag.

Det är vätt att köra Volvo, beroende på modell.

håller inte med alls om nu gud skulle vara volvoraggare så mördar jag någon så jag blir ond sen tar själv mord så jag kommer till helvetet

Germax
16 december 2010 · 12 086 Inlägg

Båda verkar rätt maktlystna, jag kan tänka mig att båda fick varsina Ford F650 när dom va små som dom körde runt och härjade med.

http://www.thef650.com/images/f650_side.jpg

mulleina
16 december 2010 · 715 Inlägg

en toyta prius tror jag inte han kör med tanke på att han brukar framställas som tjock, inte bra i liten bil.

Jag tror gud kör en Ford galaxy med plats för alla änglar och så vill han inte vara bättre än någon annan människa

Satan kör nog en grå Volvo v70 glt för att alla ska tro att han är precis som oss andra. Men man ska inte döma hunden efter håren, bakom den fasaden sitter ondskans härskare!

Navkapsel
16 december 2010 · 4 637 Inlägg

mulleina skrev:
en toyta prius tror jag inte han kör med tanke på att han brukar framställas som tjock, inte bra i liten bil.

Jag tror gud kör en Ford galaxy med plats för alla änglar och så vill han inte vara bättre än någon annan människa

Satan kör nog en grå Volvo v70 glt för att alla ska tro att han är precis som oss andra. Men man ska inte döma hunden efter håren, bakom den fasaden sitter ondskans härskare!

Hoppas verkligen inte att satan kör silvermetallic V70. Räcker att varannan bil i Sverige är en sådan...

mulleina
16 december 2010 · 715 Inlägg

EmilHammarlund skrev:

mulleina skrev:
en toyta prius tror jag inte han kör med tanke på att han brukar framställas som tjock, inte bra i liten bil.

Jag tror gud kör en Ford galaxy med plats för alla änglar och så vill han inte vara bättre än någon annan människa

Satan kör nog en grå Volvo v70 glt för att alla ska tro att han är precis som oss andra. Men man ska inte döma hunden efter håren, bakom den fasaden sitter ondskans härskare!

Hoppas verkligen inte att satan kör silvermetallic V70. Räcker att varannan bil i Sverige är en sådan...

precis han smälter in.. i vardagen. vilket inte är så lätt med två horn

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang