Angående: Bilträffar i stora underjordiska garage i Göteborg ! rosenlundsgatan 6 klockan 20:00 den 29/1

Moonfury UNDERGROUND
15 december 2010 · 649 Inlägg

Hejsan tänkte kolla och höra om intresse för bil träffar undervintern. hade nämligen tänkt på om man skulle dra i gång några träffar i stora garage runt om Göteborg? om intresse finns så kommer jag anordna träffar platser å tider . Mvh simon!

Behöver folk som är villiga att ställa upp med bra ljudsystem i era bilar!

Tid å plats bestämt nu för första evenemang  !
Underground
@ rosenlundsgatan 6

klockan 20:00

den 29/1/2011

Varmt välkomna mvh simon @Moonfury!

Senast redigerat av Moonfury (8 januari 2011)

Saab 9-3 Aero 2.8 "Blackpearl" (2008)
ejon_850
15 december 2010 · 878 Inlägg

Finns intresse!

All The best
MVH
Jonas .L
ekelund88
15 december 2010 · 2 656 Inlägg

Moonfury skrev:
Hejsan tänkte kolla och höra om intresse för bil träffar undervintern. hade nämligen tänkt på om man skulle dra i gång några träffar i stora garage runt om Göteborg? om intresse finns så kommer jag anordna träffar platser å tider . Mvh simon!

finns intresse

KatjaT TMChiptuning
15 december 2010 · 81 Inlägg

finns intresse big_smile

Our Subys, who art in the driveway, hallowed be thy name, thy speed has come, thy will never be done, on the road as it is on the mind, give us this day your daily beauty, and forgive us our speeding, as we forgive those who drive slow, and lead us not into incarceration, but deliver us from the five-o ....Amen
Stefan Varberg Supraman
15 december 2010 · 2 300 Inlägg

Hade vart kul med ett riktigt underground bilträff.
Hade vart hur fett som helst med massor med bilar, kanske någon grym dj, nått grym happening.

Nått som är helt upp åt väggarna helt enkelt.

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.
sportluft
15 december 2010 ·

Stefan Varberg skrev:
Hade vart kul med ett riktigt underground bilträff.
Hade vart hur fett som helst med massor med bilar, kanske någon grym dj, nått grym happening.

Nått som är helt upp åt väggarna helt enkelt.

gillar ditt förslag rätt hårt ! big_smile

Moonfury UNDERGROUND
16 december 2010 · 649 Inlägg

sportluft skrev:

Stefan Varberg skrev:
Hade vart kul med ett riktigt underground bilträff.
Hade vart hur fett som helst med massor med bilar, kanske någon grym dj, nått grym happening.

Nått som är helt upp åt väggarna helt enkelt.

gillar ditt förslag rätt hårt ! big_smile

de va nått sånt jag tänkte ! å jag vet några grymt bra ställen ! skall kolla up å se om jag kan fixa träff å så vidare ! tider å så !

Saab 9-3 Aero 2.8 "Blackpearl" (2008)
Mr_Rustler
16 december 2010 · 658 Inlägg

Jag är på big_smile  Är detta för Våren/sommaren? wink Dj låter inte helt fel aså wink

Volvo 940 Turbo "Puts Puts" (1997)
Suzuki SJ 413 "Real Steel" (1989)
Moonfury UNDERGROUND
16 december 2010 · 649 Inlägg

Mr_Rustler skrev:
Jag är på big_smile  Är detta för Våren/sommaren? wink Dj låter inte helt fel aså wink

tänkte dra i gång under vintern och hålla de på våren och sommaren med !

Saab 9-3 Aero 2.8 "Blackpearl" (2008)
DavidZZ0n Syte Strf90
16 december 2010 · 164 Inlägg

De hade vart awesome smile

Peete
16 december 2010 · 134 Inlägg

låter riktigt fett! lite fast and the furious känsla på träffen med feta djs och feta bilar! hoppas lite snygga chicks också wink

Edit: det står att jag är från örnsköldsvik men i april blir jag göteborgare så! smile

Senast redigerat av Peete (16 december 2010)

HansN83 x40
16 december 2010 · 1 209 Inlägg

jag är på!! dj blir kanon...

Volvo S40 turbo.
Volvo V70 2,5FT "R- Design" (2011)
Moonfury UNDERGROUND
16 december 2010 · 649 Inlägg

mr_Hasse skrev:
jag är på!! dj blir kanon...

ok !jag gör så här ! låter denna tåden ligga och uppdateras ! skall se va man kan kokaihop!winkbig_smile

Saab 9-3 Aero 2.8 "Blackpearl" (2008)
Amiiiros
16 december 2010 · 15 Inlägg

Finns Intresse!!!

Amiros
westerlund_adam
16 december 2010 · 30 Inlägg

intresse finns!

Zeno_ Sladdgalning
16 december 2010 · 297 Inlägg

finns intresse!!

Bmw 316 -89
Volvo 244 - 89
Fiat Uno - 88
Bmw 525 - 89
OUTLAW1
16 december 2010 ·

gott förslag har också varit inne på denna idé men som vanligt måste man diverse tillstånd mm och ägarna till p hus och diverse i gbg området gillar inte dessa id+eer för dom e sura gnäll fi**or allihop.

Ett hett tips kan däremot vara att kontakta aeroseum i säve och kolla med dom..gott om utställningsutrymme där vill jag lova.....


gott mos simon kör hårt nu..

Busgrabb Rejsa ?
16 december 2010 · 2 959 Inlägg

Jag kan tänka mig att tjöta lite skit i något P-hus nu på vintern ja, händer ju nada.
Musik funkar ju det med smile

Tror inte det blir så mycket gnäll om man tar ett öde P-hus och det inte ligger för centralt.

Autotech
BMW 335D (2008)
Moonfury UNDERGROUND
17 december 2010 · 649 Inlägg

finns massor av finna garage i stan som är stora å brukar vara toma på sena kvällar å nätter så själv tror jag att man skall kunna genomföra nått underground liknande event big_smile

Saab 9-3 Aero 2.8 "Blackpearl" (2008)
sportluft
17 december 2010 ·

Finns ju annars ett garage tomt på nätterna i eriksberg vid utbildningscentrumet ? Ingen kommer ju störa sig för det allt är stängt där på nätterna dem ända som åker förbi är bussen och securitas ? smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang