Bilder på bilar som blivit raderade

Zwudda Refined
31 december 2010 · 1 770 Inlägg

JimmyAndersson skrev:
http://img218.imageshack.us/img218/484/dsc7451.jpg

Uploaded with ImageShack.us
denna vart låst nyss, Rätt mycket slantar utlagt på den, dom skrev att den var oinstressant vinter bil osv yikes
hade bra bilder och mycket info, mycke små saker gjort åt den, hade över 10.000 tittare många kommentarer.
Verkar bara vara fina supror osv som får vara här.
garaget kommar gå i graven om dom fortsätter så här ju yikes

Kollade på den bilen när den var online. Såg helt okej ut, bara en liten bula bak va? Men de hade du ju skrivit om att det var en försäkringsfrpåga? Så de bör ju få ligga uppe!

JimmyAndersson
31 december 2010 · 1 679 Inlägg

Zwudda skrev:

JimmyAndersson skrev:
http://img218.imageshack.us/img218/484/dsc7451.jpg

Uploaded with ImageShack.us
denna vart låst nyss, Rätt mycket slantar utlagt på den, dom skrev att den var oinstressant vinter bil osv yikes
hade bra bilder och mycket info, mycke små saker gjort åt den, hade över 10.000 tittare många kommentarer.
Verkar bara vara fina supror osv som får vara här.
garaget kommar gå i graven om dom fortsätter så här ju yikes

Kollade på den bilen när den var online. Såg helt okej ut, bara en liten bula bak va? Men de hade du ju skrivit om att det var en försäkringsfrpåga? Så de bör ju få ligga uppe!

Joo precis, tänker skicka ett mail till dom D

Volvo 244 "GLT" (1988)
Knugcab
31 december 2010 · 5 111 Inlägg

Plankpojk skrev:

Aerodynamik skrev:

Plankpojk skrev:
Ointressant vinterbil osv:
http://www1.garaget.org/gallery/archive/75258/1022382_00q0ek.jpg

Min pärla sad
Skrev väldigt utförlig info också

Tror det var jag som anmälde den, men vad hade du förväntat dig? Ser ju inget bra big_smile

Tack wink..
Jag la upp flera bilder, De sitter sportstol o fet stereo i.. men ja. Orka klaga smile

Det kan mycket väl vara en riktigt bra bil som du tycker om och det kan jag även förstå helt och fullt, men det är i mina ögon en vanlig beige Volvo 244 med rost, skabbiga regplåtar och skitiga plåtfälgar, ta inte det som att jag ser ner på din bil, jag har haft värre än så där också wink men jag förstår varför den togs bort.

Jag kan skruva in sportstol och fet stereo i en pappkartong också, men det känns ändå inte som att det är något man lägger upp här om man ska gå till extremerna.

Den gröna såg ju däremot rätt fin ut från vad jag kan se så mnja, även om inte jag personligen tycker den bilen var i MIN smak så känner jag mig mer tveksam till en avstängning där.

Datsun King Cab "Daisy Diesel" (1985)
Mack Forum- och sitemoderator
31 december 2010 · 26 149 Inlägg

JimmyAndersson skrev:

Zwudda skrev:

JimmyAndersson skrev:
http://img218.imageshack.us/img218/484/dsc7451.jpg

Uploaded with ImageShack.us
denna vart låst nyss, Rätt mycket slantar utlagt på den, dom skrev att den var oinstressant vinter bil osv yikes
hade bra bilder och mycket info, mycke små saker gjort åt den, hade över 10.000 tittare många kommentarer.
Verkar bara vara fina supror osv som får vara här.
garaget kommar gå i graven om dom fortsätter så här ju yikes

Kollade på den bilen när den var online. Såg helt okej ut, bara en liten bula bak va? Men de hade du ju skrivit om att det var en försäkringsfrpåga? Så de bör ju få ligga uppe!

Joo precis, tänker skicka ett mail till dom D

Försäkringsfråga? Huh?

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Zwudda Refined
31 december 2010 · 1 770 Inlägg

AirOne skrev:

JimmyAndersson skrev:

Zwudda skrev:

Kollade på den bilen när den var online. Såg helt okej ut, bara en liten bula bak va? Men de hade du ju skrivit om att det var en försäkringsfrpåga? Så de bör ju få ligga uppe!

Joo precis, tänker skicka ett mail till dom D

Försäkringsfråga? Huh?

Ja, ägaren hade skrivit att det inte var åtgärdat än för att det var en fråga för försäkringsbolaget och de var inte klart än.

twin_cam Smålänning
31 december 2010 · 7 877 Inlägg

Plankpojk skrev:
Ointressant vinterbil osv:
http://www1.garaget.org/gallery/archive/75258/1022382_00q0ek.jpg

Min pärla sad
Skrev väldigt utförlig info också

Fast bilden, om man ska vara ärlig, är väll inget vidare egentligen?

Senast redigerat av twin_cam (31 december 2010)

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
JimmyAndersson
31 december 2010 · 1 679 Inlägg

Zwudda skrev:

AirOne skrev:

JimmyAndersson skrev:

Joo precis, tänker skicka ett mail till dom D

Försäkringsfråga? Huh?

Ja, ägaren hade skrivit att det inte var åtgärdat än för att det var en fråga för försäkringsbolaget och de var inte klart än.

Aa precis, har blivit påbakad där, har nyss fått ut lite slantar för det så det ska fixas till våren då det är varmare ute då man inte har nåt varmgarage att tillgå smile

Volvo 244 "GLT" (1988)
loow Jävel
31 december 2010 · 2 018 Inlägg

twin_cam skrev:

Plankpojk skrev:
Ointressant vinterbil osv:
http://www1.garaget.org/gallery/archive/75258/1022382_00q0ek.jpg

Min pärla sad
Skrev väldigt utförlig info också

Fast bilden, om man ska vara ärlig, är väll inget vidare egentligen?

Nej bilden är kass, men jag la upp bättre bilder som är fottade med en riktig kamera också.

o som sagts tidigare, så är de väl så att den är för ful för garaget tongue

You got to risk it, to get the biscuit :)
gamlingen
31 december 2010 · 5 198 Inlägg

Är inte det viktigaste att man är nöjd själv ?

svenssonracing
31 december 2010 · 57 Inlägg

JimmyAndersson skrev:
http://img218.imageshack.us/img218/484/dsc7451.jpg

Uploaded with ImageShack.us
denna vart låst nyss, Rätt mycket slantar utlagt på den, dom skrev att den var oinstressant vinter bil osv yikes
hade bra bilder och mycket info, mycke små saker gjort åt den, hade över 10.000 tittare många kommentarer.
Verkar bara vara fina supror osv som får vara här.
garaget kommar gå i graven om dom fortsätter så här ju yikes

Haha, deras motivering är t ex. Vinter/isbil.
Folk skriver ju tom ''Vinter/Isbilen'' men inte fan får dom den borttagen..

Jag antar att dom missat min 745 isf. För får inte din vara uppe ska fan inte min heller få vara det! Finns tydligen (FÖR) många fina bilar som blir låsta.

MVH

Volvo 740 GL/T "KIRUNACAB" (1990)
JimmyAndersson
31 december 2010 · 1 679 Inlägg

svenssonracing skrev:

JimmyAndersson skrev:
http://img218.imageshack.us/img218/484/dsc7451.jpg

Uploaded with ImageShack.us
denna vart låst nyss, Rätt mycket slantar utlagt på den, dom skrev att den var oinstressant vinter bil osv yikes
hade bra bilder och mycket info, mycke små saker gjort åt den, hade över 10.000 tittare många kommentarer.
Verkar bara vara fina supror osv som får vara här.
garaget kommar gå i graven om dom fortsätter så här ju yikes

Haha, deras motivering är t ex. Vinter/isbil.
Folk skriver ju tom ''Vinter/Isbilen'' men inte fan får dom den borttagen..

Jag antar att dom missat min 745 isf. För får inte din vara uppe ska fan inte min heller få vara det! Finns tydligen (FÖR) många fina bilar som blir låsta.

MVH

aa, tycker man inte ska behöva lägga all sin fritid och pengar på sin bil för att ha den här smile
ska man tex ta admin chrizz så har han ju en fin audi osv men det är endå bara nya fälgar och toning, sen är resten princip orginal options smile
men den är ju tydligen super intressant ju smile
Ibland är det skumma motiveringar smile
borde vara mer folk ska ska kunna bestämma vilka bilar som får vara här och inte.

Volvo 244 "GLT" (1988)
Aerodynamik ...
31 december 2010 · 7 120 Inlägg

Det är bra att det rensas, man vill ju inte bläddra sida efter sida och bara glo på massa halvslitna 740is och Sierror med taskiga bilder och ingen info.. Kan man lika gärna använda blocket tongue

gamlingen
31 december 2010 · 5 198 Inlägg

Aerodynamik skrev:
Det är bra att det rensas, man vill ju inte bläddra sida efter sida och bara glo på massa halvslitna 740is och Sierror med taskiga bilder och ingen info.. Kan man lika gärna använda blocket tongue

Räcker med att gå ut på stan en fredagkväll

svenssonracing
31 december 2010 · 57 Inlägg

Aerodynamik skrev:
Det är bra att det rensas, man vill ju inte bläddra sida efter sida och bara glo på massa halvslitna 740is och Sierror med taskiga bilder och ingen info.. Kan man lika gärna använda blocket tongue

Till en viss nivå ja. tongue

Volvo 740 GL/T "KIRUNACAB" (1990)
Aerodynamik ...
31 december 2010 · 7 120 Inlägg

gamlingen skrev:

Aerodynamik skrev:
Det är bra att det rensas, man vill ju inte bläddra sida efter sida och bara glo på massa halvslitna 740is och Sierror med taskiga bilder och ingen info.. Kan man lika gärna använda blocket tongue

Räcker med att gå ut på stan en fredagkväll

För att se ännu fler skitbilar, eller vad?

JimmyAndersson
31 december 2010 · 1 679 Inlägg

Aerodynamik skrev:
Det är bra att det rensas, man vill ju inte bläddra sida efter sida och bara glo på massa halvslitna 740is och Sierror med taskiga bilder och ingen info.. Kan man lika gärna använda blocket tongue

då passar ju inte heller din ena nissan passa här heller då den är orginal typ och vinterbil smile
så aa inte så rolig att titta på precis smile
fast alla har ju olika smak så det är ju bara att acceptera, men tycker det borde vara fler folk som ska sitta och bestämma vilka bilar som ska vara här osv.

Volvo 244 "GLT" (1988)
triplesixer
31 december 2010 · 325 Inlägg

men vem vill att här är en massa tråkiga bilar o bilder? då kan man lika bra kolla blocket hahaha blir ju aptrist, tycker nog dom kan gallra lite hårdare ändå

bmx
31 december 2010 · 7 100 Inlägg

dom kanske borde ha rensat lite i vw avdelningen!
där finns de rostholkar jävlar anama!!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Aerodynamik ...
31 december 2010 · 7 120 Inlägg

JimmyAndersson skrev:

Aerodynamik skrev:
Det är bra att det rensas, man vill ju inte bläddra sida efter sida och bara glo på massa halvslitna 740is och Sierror med taskiga bilder och ingen info.. Kan man lika gärna använda blocket tongue

då passar ju inte heller din ena nissan passa här heller då den är orginal typ och vinterbil smile
så aa inte så rolig att titta på precis smile

Snygg bil, bra info och snygga bilder.. Att den är original och går på vintern kvittar väl? wink
Det finns ju redan en och annan 740 och 240 på garaget, så roliga är dem inte att titta på imo.

evilaudio
31 december 2010 · 16 195 Inlägg

bmx skrev:
dom kanske borde ha rensat lite i vw avdelningen!
där finns de rostholkar jävlar anama!!

fast tyska bilar e riktiga bilar så de gör inget big_smile

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang