31 december 2010
Trådstartare
ställt av bilen för vintern och den har då stått i ett garage, eller lada kanske man ska kalla det. Sen köpte jag en bil som jag haft nu över vintern och idag tog jag hem min baslåda och slutsteg för att sätta in i min vinterbil. när allt var kopplat så ville sedan inte steget starta. har mätt remoten och den ger 12 volt, strömkabeln ger 12 volt och har även mätt från + från slutsteget och till jordplatsen på kabeln och visar även 12 volt. Men steget startar inte så antar att det har hänt något med det i kylan..vad kan ha hänt? steget är iskallt, kan det hjlpa att ha det inne och låta det torka till? något annat som kan ha hänt? alla säkringarna är hela.
Väldigt tacksam för svar!