31 december 2010
Trådstartare
Behöver hjälp med våran nya JVC KD-R411 cd/mp3 stereo.
kopplade in den nyss i Oldsen, enligt manualen.
ström finns så klart :p
men när jag trycker på ON så händer absolut inget och mindre.

skulle jag trycka på Eject Cd, så matar den ut och trycker jag på Display, så lyser spelaren upp och visar tiden... no more no less!
har kollat i manualen efter tips, men den är lika fattig som en annan :p
får jag inte fart på det hela, så är väl enheten defekt och jag får ta kontakt med butiken.. trist

stereon:
http://www.jvc.se/product.php?id=KD-R41 … tid=100055Allt är fixat!! 
Senast redigerat av Dennan900GL (1 januari 2011)
Jo vars.