evilaudio skrev:
Lonefox skrev:
evilaudio skrev:
de e nåt ja skulle vilja höra

Dessvärre har jag inte resurserna att lägga då det är ngt jag faktiskt VILL göra....
vet iaf att ja kommer ha de värsta i demoljuds väg nästa år som ja någonsin haft

(konstig svenska de där blev)
framsystemet ja hade förra året överröstade 18"s basen
å värre ska de bli

hähä
Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP