4187
Sök

Filma sterio ?

5 198 Inlägg
1 januari 2011
#21
evilaudio skrev:
Stereo!!!!

Ett jäkligt svårt ord....75% av svenska folket skriver fel

Bad music kills good sound
7 241 Inlägg
1 januari 2011
#22
evilaudio skrev:
low_and_loud skrev:
både och ska det vara snuskigt högt o rent som attan smile

vilket typ e helt omöjligt.

130db rent över HELA registret med bibehållen scenbild har gjorts........
Det är BRUTALT att uppleva kan jag lova......

Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP

16 197 Inlägg
1 januari 2011
#23
Lonefox skrev:
evilaudio skrev:
low_and_loud skrev:
både och ska det vara snuskigt högt o rent som attan smile

vilket typ e helt omöjligt.

130db rent över HELA registret med bibehållen scenbild har gjorts........
Det är BRUTALT att uppleva kan jag lova......

de e nåt ja skulle vilja höra smile

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Bad music kills good sound
7 241 Inlägg
1 januari 2011
#24
evilaudio skrev:
Lonefox skrev:
evilaudio skrev:

vilket typ e helt omöjligt.

130db rent över HELA registret med bibehållen scenbild har gjorts........
Det är BRUTALT att uppleva kan jag lova......

de e nåt ja skulle vilja höra smile

Dessvärre har jag inte resurserna att lägga då det är ngt jag faktiskt VILL göra....

Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP

16 197 Inlägg
1 januari 2011
#25
Lonefox skrev:
evilaudio skrev:
Lonefox skrev:

130db rent över HELA registret med bibehållen scenbild har gjorts........
Det är BRUTALT att uppleva kan jag lova......

de e nåt ja skulle vilja höra smile

Dessvärre har jag inte resurserna att lägga då det är ngt jag faktiskt VILL göra....

vet iaf att ja kommer ha de värsta i demoljuds väg nästa år som ja någonsin haft big_smile  (konstig svenska de där blev)


framsystemet ja hade förra året överröstade 18"s basen smile

å värre ska de bli big_smile

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Bad music kills good sound
7 241 Inlägg
1 januari 2011
#26
evilaudio skrev:
Lonefox skrev:
evilaudio skrev:

de e nåt ja skulle vilja höra smile

Dessvärre har jag inte resurserna att lägga då det är ngt jag faktiskt VILL göra....

vet iaf att ja kommer ha de värsta i demoljuds väg nästa år som ja någonsin haft big_smile  (konstig svenska de där blev)


framsystemet ja hade förra året överröstade 18"s basen smile

å värre ska de bli big_smile

hähä

Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP

low_and_loud
2 januari 2011
#27
evilaudio skrev:
low_and_loud skrev:
både och ska det vara snuskigt högt o rent som attan smile

vilket typ e helt omöjligt.

men så mycket det går iallafall! spela toner kan ju kvitta tycker jag det ska ju vara musik ur högtalarna.

stRaend
2 januari 2011
#28
evilaudio skrev:
fast folk verkar tycka att de e coolt när de flexar å skakar.. för min egen del e de bara bevis på en dåligt dämpad bil.

din bil flexade "ganska" så mycket förra året, var den dåligt dämpad? wink Nee tror inte det eller? tongue Fast jag förstår hur du menar och håller med helt och hållet. roll

16 197 Inlägg
2 januari 2011
#29
stRaend skrev:
evilaudio skrev:
fast folk verkar tycka att de e coolt när de flexar å skakar.. för min egen del e de bara bevis på en dåligt dämpad bil.

din bil flexade "ganska" så mycket förra året, var den dåligt dämpad? wink Nee tror inte det eller? tongue Fast jag förstår hur du menar och håller med helt och hållet. roll

de finns MYCKE kvar att göra vad gäller dämpning på den bilen wink  tex svetsa nya rutramar å annat.. men vem orkar wink

"Testar man inte så får man aldrig veta"

stRaend
2 januari 2011
#30
evilaudio skrev:
stRaend skrev:
evilaudio skrev:
fast folk verkar tycka att de e coolt när de flexar å skakar.. för min egen del e de bara bevis på en dåligt dämpad bil.

din bil flexade "ganska" så mycket förra året, var den dåligt dämpad? wink Nee tror inte det eller? tongue Fast jag förstår hur du menar och håller med helt och hållet. roll

de finns MYCKE kvar att göra vad gäller dämpning på den bilen wink  tex svetsa nya rutramar å annat.. men vem orkar wink

deklart, det går om man vill/orka/har tid. Men när jag tänker på dämpning så är det dämpmatta i första hand, resten är förstärkning tongue

16 197 Inlägg
2 januari 2011
#31
stRaend skrev:
evilaudio skrev:
stRaend skrev:

din bil flexade "ganska" så mycket förra året, var den dåligt dämpad? wink Nee tror inte det eller? tongue Fast jag förstår hur du menar och håller med helt och hållet. roll

de finns MYCKE kvar att göra vad gäller dämpning på den bilen wink  tex svetsa nya rutramar å annat.. men vem orkar wink

deklart, det går om man vill/orka/har tid. Men när jag tänker på dämpning så är det dämpmatta i första hand, resten är förstärkning tongue

allt som gör bilen tystare är dämpning ;D

men ja kommer ju ut me en till bil som ska spela HÖGRE så man får väl se va man orkar göra med den.. hehe

"Testar man inte så får man aldrig veta"

stRaend
2 januari 2011
#32
evilaudio skrev:
stRaend skrev:
evilaudio skrev:
de finns MYCKE kvar att göra vad gäller dämpning på den bilen wink  tex svetsa nya rutramar å annat.. men vem orkar wink

deklart, det går om man vill/orka/har tid. Men när jag tänker på dämpning så är det dämpmatta i första hand, resten är förstärkning tongue

allt som gör bilen tystare är dämpning ;D

men ja kommer ju ut me en till bil som ska spela HÖGRE så man får väl se va man orkar göra med den.. hehe

du är sjuk ...... roll

16 197 Inlägg
2 januari 2011
#33
stRaend skrev:
evilaudio skrev:
stRaend skrev:

deklart, det går om man vill/orka/har tid. Men när jag tänker på dämpning så är det dämpmatta i första hand, resten är förstärkning tongue

allt som gör bilen tystare är dämpning ;D

men ja kommer ju ut me en till bil som ska spela HÖGRE så man får väl se va man orkar göra med den.. hehe

du är sjuk ...... roll

fast de e roligt big_smilebig_smile

"Testar man inte så får man aldrig veta"


Sök