Där finns ingen dörrkanel till dessa. De är Kamei eller Zender kjolar. Försökte hitta någon bild på nätet men hittade ingen ju nu då internett på jobbet spärrar sjukt många sidor. Ska se om jag hittar bild på de i helgen.
Idag så har jag varit inne på returbilen i malmö och plockat en styrväxel. Styrväxeln är från en E36 och redan orginal så gör den så de blir mer styrvinkel men även oxå mindre ratt varv från fullt höger till fullt vänster. Tanken är att jag ska modda denna lite så jag får ännu mer vinkel som dom stora grabbarna har
Har har vi liket jag plockade den från
Efter lite slit så var skiten av
De ända jag saknar nu för att jag ska kunna få på den på min bil är denna del
Tyvärr så hade jag inte tid och vara där inne längre så får väl köra in på måndag och hoppas på att den sitter kvar.
Gött! Jag har lite tankar angående styrarmar, om du tittar förbi verkstan så kan jag visa lite vad jag menar. Du har ju inte så långt till mig nu, jag brukar jobba rätt länge på kvällarna, till 19-20 ca så du kan komma förbi även efter jobbet.
Gott. Jag har ju faktiskt aldrig varit upp hos dig så tittar gärna upp en sväng. Men de blir inte nästa vecka för då är de bara flytt som gäller. Men jag har ditt nr så jag hör av mig innan
Gott. Jag har ju faktiskt aldrig varit upp hos dig så tittar gärna upp en sväng. Men de blir inte nästa vecka för då är de bara flytt som gäller. Men jag har ditt nr så jag hör av mig innan
Jajamen! Låter bra, du är välkommen! Lycka till med flytten
Synd du inte hann få av rattknuten, dom brukar sitta som bara den uppe vid rattstången.
Får ta å göra ett besök hos dig när du fått klar bilen.
Du är så väl välkommen! De e ju för sig inte så mycke och se
Lånat en tabell med rattvarv från PPFs forum: 4,7varv - E30 utan servo <---- Detta är vad jag har idag. 4,1varv - E30 med servo 3,5varv - E30 M3 2,9varv - E36 M3 3,2l och alla vanliga E36 <---- Detta är vad jag kommer få när allt är klart 2,7varv - E36 M3 3,0l
Ja där är många som sätter typ "stopp distanser" medans jag ska sätta mindre distanser för att flytta stoppet längre bort om ni förstår hur jag menar. Där finns en del knep som dom där långt borta kör med. Ska leta upp en youtube film som visar hur