tja! skulle behöva lite tips på hur man ska bygga om dörrarna för att det ska spela bra, jag vill inte bygga om överdrivet mycket. så enkelt som möjligt helt enkelt just nu har jag bara satt dit bafflar och 6*5 på original plats så dom slår i instrumentbrädan varje gång jag stänger + att veven till rutorna går i baffeln. nån som har tips på hur jag ska göra?
sen vart ska jag sätta diskanterna för bäst ljudbild?
tja! skulle behöva lite tips på hur man ska bygga om dörrarna för att det ska spela bra, jag vill inte bygga om överdrivet mycket. så enkelt som möjligt helt enkelt just nu har jag bara satt dit bafflar och 6*5 på original plats så dom slår i instrumentbrädan varje gång jag stänger + att veven till rutorna går i baffeln. nån som har tips på hur jag ska göra?
sen vart ska jag sätta diskanterna för bäst ljudbild?
MVH
diskanten ska sitta så nära mellanregistret/midbasen som möjligt och åt samma håll oftast.
tja! skulle behöva lite tips på hur man ska bygga om dörrarna för att det ska spela bra, jag vill inte bygga om överdrivet mycket. så enkelt som möjligt helt enkelt just nu har jag bara satt dit bafflar och 6*5 på original plats så dom slår i instrumentbrädan varje gång jag stänger + att veven till rutorna går i baffeln. nån som har tips på hur jag ska göra?
sen vart ska jag sätta diskanterna för bäst ljudbild?
MVH
diskanten ska sitta så nära mellanregistret/midbasen som möjligt och åt samma håll oftast.
skulle man inte kunna göra hål uppe på instrumentbrädan för mellanregistret så dom spelar ner där? fast det kanske inte finns så mycket plats där under..
tja! skulle behöva lite tips på hur man ska bygga om dörrarna för att det ska spela bra, jag vill inte bygga om överdrivet mycket. så enkelt som möjligt helt enkelt just nu har jag bara satt dit bafflar och 6*5 på original plats så dom slår i instrumentbrädan varje gång jag stänger + att veven till rutorna går i baffeln. nån som har tips på hur jag ska göra?
sen vart ska jag sätta diskanterna för bäst ljudbild?
MVH
diskanten ska sitta så nära mellanregistret/midbasen som möjligt och åt samma håll oftast.
skulle man inte kunna göra hål uppe på instrumentbrädan för mellanregistret så dom spelar ner där? fast det kanske inte finns så mycket plats där under..
diskanten ska sitta så nära mellanregistret/midbasen som möjligt och åt samma håll oftast.
skulle man inte kunna göra hål uppe på instrumentbrädan för mellanregistret så dom spelar ner där? fast det kanske inte finns så mycket plats där under..
hur då menar du? som jag gjort på min golf?
jo jag såg precis att du hade gjort det, precis så kanske man skulle göra om det finns plats. men måste man gjuta några lådor där under elelr kan dom spela fritt?
Om du får dit dom uppe på instrumentbrädan så tycker jag absolut du ska köra det, ser du bara till så det är så tätt och stumt som möjligt så kommer det bli riktigt trevligt! Om du ska ha dom i dörrarna, sätt dom så långt upp & fram som möjligt.