5 januari 2011
Trådstartare
tja som rubriken lyder så har jag köpt mig en eonon stereo med tv
och hur jag än gör så hittar ja inga kanaler så är det nån som har pillat på en sån där nån gång
ja har antennen monterad inne i bilen i mitten på framrutan:/