4680
Sök

USB-uttag till orginalstero?

killercow
8 januari 2011
Trådstartare
#1
Har en orginalstereo i bilen som jag är nöjd med och vill ha kvar.

Problemet är bara att den har radio + cd.
Spelar inte mp3skivor, finns ingen usb-port eller aux-uttag. finns heller ingen låg-nivå utgång på baksidan.

Finns det nån möjlighet att på nått vänster koppla in ett usb-uttag på den?
Lågnivå går ju att ordna med en sån där liten box högnivå ->lågnivå.
Går det på nått liknande sätt att ordna usb-uttag eller är detta inte möjligt utan de bara är att byta stereon?

Mvh xxxx

killercow
11 januari 2011
Trådstartare
#2
Swedenrockers skrev:
Det blir aningen enklare om man bemödar sig skriva bil, modell, årsmodell, ljudpaket (gärna modellnumret på HU:n).
killercow skrev:
Har en orginalstereo i bilen som jag är nöjd med och vill ha kvar.

Problemet är bara att den har radio + cd.
Spelar inte mp3skivor, finns ingen usb-port eller aux-uttag. finns heller ingen låg-nivå utgång på baksidan.

Finns det nån möjlighet att på nått vänster koppla in ett usb-uttag på den?
Lågnivå går ju att ordna med en sån där liten box högnivå ->lågnivå.
Går det på nått liknande sätt att ordna usb-uttag eller är detta inte möjligt utan de bara är att byta stereon?

Mvh xxxx


HU-enheten är en ford 6000cd (orginal) sitter i en ford focus av första modellen. är den modellen på hu med enkel cd alltså inte med växlare. kan göra det enkelt och byta till en bättre 2-din stereo. men stereon passar snyggt ihop med inredningen. vill att det ska se enkelt och "clean" ut.

Tesla Senior Technician
2 307 Inlägg
11 januari 2011
#3

The faster you go the closer you are to heaven. Mitt egna ordspråk
Proud Member of Team Trailer Trash

killercow
11 januari 2011
Trådstartare
#4
till första generationen focus ska din-2 stereo passa utan nått extra.

finns inget uttag på baksidan på hu-enheten för någon typ av inkoppling. varken till aux, usb eller lågnivå.

tänkte om det gick på nått vänster ändå att få in så det gick köra usb så jag får det genom stereon ut till högtalarna och även få upp info på displayen på hu-enheten.

Detta är totalt omöjligt va?

Tesla Senior Technician
2 307 Inlägg
11 januari 2011
#5
killercow skrev:
till första generationen focus ska din-2 stereo passa utan nått extra.

finns inget uttag på baksidan på hu-enheten för någon typ av inkoppling. varken till aux, usb eller lågnivå.

tänkte om det gick på nått vänster ändå att få in så det gick köra usb så jag får det genom stereon ut till högtalarna och även få upp info på displayen på hu-enheten.

Detta är totalt omöjligt va?

USB e omöjligt ja men aux går bara köpa en sån som jag länka till i tidigare inlägg

The faster you go the closer you are to heaven. Mitt egna ordspråk
Proud Member of Team Trailer Trash

killercow
11 januari 2011
Trådstartare
#6
JaggaChafen skrev:
http://www.lowcostcaraudio.co.uk/lcca/4148/mia/pid/8170154

inget uttag att koppla in denna i heller


Sök