3455
Sök

Inför: Söderhamnsträffen 2011 Den: 14/5

341 Inlägg
27 april 2011
Kommer bli tajt med att hinna få klart vetten då transportstyrelsen är väldigt seg med papprena hmm hoppas hinna få de iaf smile

Volvonörd
1 187 Inlägg
3 maj 2011
Trådstartare
Nu är det inte långt kvar... 11 dagar, är ni taggade som en annan är? Hoppas på fint väder o mycket folk. Priserna har börjat ramla in och vi har startat med att finslipa det sista inför träffen.

Hälsar alla välkomna oavsett om ni vill titta på bilar eller ställa ut! Väl mött med gott humör!

EDIT: Har även uppdaterat första inlägget med en "karta" samt GPS kordinater åt er wink
Senast redigerat av MrLego (3 maj 2011)

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391

516 Inlägg
3 maj 2011
Det ska bli roligt att åka ner till söderhamn och kika på lite på finbilar big_smile....cred till dig som fixar thumbs up.

My car Brings Me Women

7 281 Inlägg
3 maj 2011
Hoppas verkligen att jag hinner få fart i bilfan igen innan dess!

341 Inlägg
3 maj 2011
Brains skrev:
Hoppas verkligen att jag hinner få fart i bilfan igen innan dess!

Då är vi 2, eller bilen går hoppas bara att transportstyrelsen fixar ursprungskontrollen snart så jag kan besiktiga bilen och få köra med den smile

braweheartsfoto.se
494 Inlägg
3 maj 2011
Hämtar bilen på lack 13maj och kommer ner på min ända och sista träff iår.. Längtar nu..
Senast redigerat av Braweheart (3 maj 2011)

Roger M --- VOLVO 240 DL -83 "LILLABLÅ" --- www.braweheartsfoto.se
"You can take my life, but you can never take my freedom!!!"

114 Inlägg
3 maj 2011
under träffdagen kommer det vara -20% rabatt på allt i Butiken och Beställningar! Men kan ej kombineras med andra erbjudanden.

Är det någon som vill förbeställa xenon satser eller reservdelar. så går det bra att skicka ett meddelande till mig.

Passa på att köpa din Mobil 1 olja hos oss under träffdagen!

SC Styling
346 Inlägg
4 maj 2011
Ja ska försöka komma med 200an ja smile

SC Styling - Meguiar's - LK:s Blästringstjänst - UMB mekaniska -Dawson motorsport - Uno`s Databrodyr

140 Inlägg
5 maj 2011
Hade glömt bort att dena träff va snart, eller snarare för trängt den kanske big_smile själv har man ju en motor som står i delar i gen, tur i deta är vell att allt var tip top i motorn, men turbon var slut, så tror inte jag hinner få hem nya packningar och turbo från england innan dess tyvär sad
Men kannske skulle rulla dit karossen med en brörost i motor rummet big_smile

fotointresserad
2 307 Inlägg
5 maj 2011
Fricke skrev:
Hade glömt bort att dena träff va snart, eller snarare för trängt den kanske big_smile själv har man ju en motor som står i delar i gen, tur i deta är vell att allt var tip top i motorn, men turbon var slut, så tror inte jag hinner få hem nya packningar och turbo från england innan dess tyvär sad

Ajdå, jag som tänkte skriva till dig att jag kanske skulle få lite tid över och kunna komma hem och fixa lite film och bild som vi snackat om. Men då slipper vi stressa med det iaf wink

140 Inlägg
5 maj 2011
Norde skrev:
Fricke skrev:

Ajdå, jag som tänkte skriva till dig att jag kanske skulle få lite tid över och kunna komma hem och fixa lite film och bild som vi snackat om. Men då slipper vi stressa med det iaf wink

Ha ha de skiter sig alltid som de verkar wink Men beställer nya snurra och diverse tillbehör till veckan, så hör jag av mig när den är uppe och springer i gen smile

Plåtis
948 Inlägg
6 maj 2011
Enarsson_91 skrev:
Ja ska försöka komma med 200an ja smile

Det tycker jag.... = )

Herr Klåfinger
214 Inlägg
9 maj 2011
Enligt klart.se så ska det bli regn och kallt sad Hoppas det ändrar på sig !

"Alkohol löser inga problem, men det gör inte mjölk heller."

516 Inlägg
9 maj 2011
Snke skrev:

Mmm...såg det....det blir ett jäkla putsande då....smile...

My car Brings Me Women

7 281 Inlägg
9 maj 2011
Snke skrev:

Jag har både vindrutetorkare och värme i bilen wink

Emelie Hallberg
829 Inlägg
9 maj 2011
Ser inte lovande ut enligt väderguider... allt blir så jobbigt om de regnar "/
Nej soligt och fint ska de vara!

516 Inlägg
9 maj 2011
Oceanmist skrev:
Ser inte lovande ut enligt väderguider... allt blir så jobbigt om de regnar "/
Nej soligt och fint ska de vara!

mmm...håller med.....men det känns viktigt att vi själva odlar lite solsken och håller träffmoralen uppe....vådret kan vi inte göra något åt roll

My car Brings Me Women

Herr Klåfinger
214 Inlägg
9 maj 2011
Dotzie skrev:
Snke skrev:

Ja verkligen ! Om det ska regna så får man feta in bilen ordentligt med vax så kanske regnet rinner av konstant ;P Haha big_smile Håller tummar å tår för att det ska bli finväder !

"Alkohol löser inga problem, men det gör inte mjölk heller."

516 Inlägg
9 maj 2011
Snke skrev:
Dotzie skrev:
Snke skrev:

Ja verkligen ! Om det ska regna så får man feta in bilen ordentligt med vax så kanske regnet rinner av konstant ;P Haha big_smile Håller tummar å tår för att det ska bli finväder !

ha ha...mmmm:D

My car Brings Me Women

Volvonörd
1 187 Inlägg
9 maj 2011
Trådstartare
Ni får väl dansa soldansen så att vi får sol... haha...

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391

Sök