Tja! Skulle vilja ha lite tips på hur jag kan bygga en snygg "dockning?" till min Ipod. Bilen i fråga är en saab 9000. Ös på med förslag! Tack på förhand.
Hade du haft en Ipad hade jag förstått att de varit problem... Men en ipod touch e väll knappast mkt större än en Iphone? Finns ju smarta hållare till dom på marknaden!
Okej, får ta mig en titt. Hade tänkt först att bygga nått av askkoppen men de lär ju se hel skumt ut när den är inkopplad. Men kabel m.m hade varit gömda då.