4663
Sök

Tips på snygg lösning till en Ipod Touch

69 Inlägg
12 januari 2011
Trådstartare
#1
Tja!
Skulle vilja ha lite tips på hur jag kan bygga en snygg "dockning?" till min Ipod. Bilen i fråga är en saab 9000.
Ös på med förslag! Tack på förhand.


Hornet85
12 januari 2011
#2
köp en hållare till iPhone wink

426 Inlägg
12 januari 2011
#3
Skulle vara intressant med lite tips, står inför samma utmaning

Det är inte farten som dödar...
Det är stoppen
Kolla in min projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 7#p3128567

69 Inlägg
12 januari 2011
Trådstartare
#4
Joo, har ju en sån. Grejjen är ju den att man vill att det ska vara smidigt samtidigt som det ska smälta in snyggt:) Litet dilemma, hehe.


620 Inlägg
12 januari 2011
#5
Hade du haft en Ipad hade jag förstått att de varit problem... Men en ipod touch e väll knappast mkt större än en Iphone? Finns ju smarta hållare till dom på marknaden!


69 Inlägg
12 januari 2011
Trådstartare
#6
Okej, får ta mig en titt. Hade tänkt först att bygga nått av askkoppen men de lär ju se hel skumt ut när den är inkopplad. Men kabel m.m hade varit gömda då.



Sök