4696
Sök

Undrar om man kan koppla in slutsteg till en AS2 (Saab 9-5 Kombi -04)

2 Inlägg
15 januari 2011
Trådstartare
#1
Tjena , jo som rubriken tyder så undrar jag hur man kopplar in ett slutsteg i en AS2 om man kan koppla direkt in utan adapter eller inte och kommer det slutsteget som sitter i bilen störa det nya slutsteget på nått sätt ?


Tack på förhand !


Sök