Tjena. Hade bilen in på lagning och strömmen i batteriet tog slut. Så nu behöver jag trycka in radiokoden. Som jag självklart inte fick med från tidigare ägaren.. Eftersom de är orginalradion så tänkte jag om de går att byta radio utan att behöva låsa upp med koden? För jag har sökt lite på internet och som jag fattar de så kommer de kosta ett par hundra för Opel att ta fram den och de tycker jag inte det är värt.