marcussomfan skrev:
http://www1.garaget.org/archive/72/71798/69911/69911-2091573.jpg
Jag tänkte mig ett bygge för runt 7000 kr..
- Som på biden ovan är basarna vända utåt, blir det sämre ljud ? Och de som bygger basarna på väggen i bagageluckat, använder dom utav låda eller ni/dom bara sätter dit basarna ? För det blir ju en låda mellan bakstolarna och den baklucke väggen? Hänger ni med ? :p
Jag tänkte mig
2x 15" basar
1x Kondensator
1x 2 kanaligt steg ( till basarna)
Sen tänkte jag även ha 6,90r i hathyllan ? Något att rekommendera?
Isåfall tänkte jag 2x 6,9or i hathyllan med ett slutsteg.
Framsystem och baksystem ? Hur ska jag tänka där, köpa koloxid ? Eller seriösare med steg osv ?
- Vi säger detta slutar med 3 olika steg, kan man dra så alla steg ligger brevid varandra i bakluckan?
Tack för all hjälp gott folk !