Angående Motormässan i Östersund den 28/29 Maj och inoficiell garaget träff på kvällen.

s4_steffo
1 maj 2011 · 9 Inlägg

kommer nog upp ett gäng från sundsvall med! 5-6st iaf:)

Audi A4 DTM (2006)
JoggaNr1
8 maj 2011 · 62 Inlägg

Jag och några till är på!
Tar nog Dodgen så ni har nån att se upp till!  wink

Mattsvart
9 maj 2011 · 195 Inlägg

Dyker garanterat upp

Stackarn
9 maj 2011 · 1 200 Inlägg

Jag kommer nog förbi, dock med brukisen!

_night_stalker_ 220 pounds of crazy
9 maj 2011 · 1 418 Inlägg

Som de ser ut nu så kommer Camaron att vara klar smile Förhoppningsvis redan till vårmönstringen på Ope.

Fixade centreringsringar å beställde låsmuttrar idag så snart sitter fälgarna monterade slutgiltigt för den här sommaren.

Chevrolet Racing
Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!
Stoft
10 maj 2011 · 33 Inlägg

Jag kommer!

Senast redigerat av Stoft (12 maj 2011)

opel3000
15 maj 2011 · 5 Inlägg

jag kommer nog förbi om jag har slutat jobb i tid

_night_stalker_ 220 pounds of crazy
18 maj 2011 · 1 418 Inlägg

Har uppdarerat förstainlägget nu. Vi kan läsa igen om de jag säg gärna till om jag ska ändra på något.


Sen om vi ska åka till mkiv77 å käka så kanske vi borde diskutera detta lite mer så det är helt klart å så? smile

Chevrolet Racing
Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!
mkiv77
18 maj 2011 · 1 153 Inlägg

_night_stalker_ skrev:
Har uppdarerat förstainlägget nu. Vi kan läsa igen om de jag säg gärna till om jag ska ändra på något.


Sen om vi ska åka till mkiv77 å käka så kanske vi borde diskutera detta lite mer så det är helt klart å så? smile

Låter bra men vi tänkte träffas kl18 hos mig på frösön för ev grillning som jag med vänner fixar.
Vi kan fixa kaffe,dricka ,hamburgare,korv osv till själv kostnads pris.så alla som är sugen på att äta
och snackabil kan ju skriva här.

Sen är tanken att vi åker in i samlad trupp för att trängas med jänke folket mellan kl 20-21 .
Eller om nån anna har andra förslag.

Casy vinnarskalle!
18 maj 2011 · 907 Inlägg

käk hos andreas låter perfekt, ska försöka ta med mig fler bilnördar

BMW M3 "Crisis" (2002)
XorcessX
18 maj 2011 · 709 Inlägg

Dyker upp smile

BMW 530i (2001)
BMW 540iA (1993)
mkiv77
18 maj 2011 · 1 153 Inlägg

Är bra om jag får veta hur många som kommer så jag kan planera handlingen av korv osv.
Men om de regnar va gör vi då?

svenna945
18 maj 2011 · 21 Inlägg

Synd att det är samma helg som det är Big meet i Sollefteå annars hade man nog åkt upp och tittat. smile

Volkswagen Golf mk3 GT "Brock" (1994)
Volkswagen passat 1.8T "Blueline" (2003)
_night_stalker_ 220 pounds of crazy
19 maj 2011 · 1 418 Inlägg

mkiv77 skrev:

_night_stalker_ skrev:
Har uppdarerat förstainlägget nu. Vi kan läsa igen om de jag säg gärna till om jag ska ändra på något.


Sen om vi ska åka till mkiv77 å käka så kanske vi borde diskutera detta lite mer så det är helt klart å så? smile

Låter bra men vi tänkte träffas kl18 hos mig på frösön för ev grillning som jag med vänner fixar.
Vi kan fixa kaffe,dricka ,hamburgare,korv osv till själv kostnads pris.så alla som är sugen på att äta
och snackabil kan ju skriva här.

Sen är tanken att vi åker in i samlad trupp för att trängas med jänke folket mellan kl 20-21 .
Eller om nån anna har andra förslag.

Okej. Ska ändra inlägget i morgon då när man inte e död efter jobbet tongue Jag är iaf på smile Ska höra mig för bland kompisarna om dom ska med in eller om dom tänker lämna mig ensam tongue halvsvårt att få med sig folk in till stan den helgen eftersom de e typ folkfest här i ström samma helg.. Men får återkomma angående hur många vi kan bli smile

Hehe, har en känsla av att jag kommer vara den enda av oss som kommer att köra amerikanskt tongue

Chevrolet Racing
Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!
J_Ottosson
19 maj 2011 · 44 Inlägg

Boka in mej med Nissan och Katja med Imprezan.

Nissan 300zx "US-Spec" (1991)
BMW 1802 "30års present från farmor" (1973)
mkiv77
19 maj 2011 · 1 153 Inlägg

Som sagt jag är öppen för förslag.Så är det nån annan som har några ideèr så fram med dom nu.

mkiv77
23 maj 2011 · 1 153 Inlägg

Deadline för korvgrillning är imorron tisdag kl22.Måste veta hur många som är sugen på de.
Annars blir de inställt denna gång pga dåligt intresse:(

opel3000
23 maj 2011 · 5 Inlägg

kommer inte på grillning men sen på kvällen

_night_stalker_ 220 pounds of crazy
23 maj 2011 · 1 418 Inlägg

Har problem att hitta folk som vill följa med på grillningen.. Men kanske kan de bli jag och 1 till smile

Chevrolet Racing
Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!
mkiv77
23 maj 2011 · 1 153 Inlägg

_night_stalker_ skrev:
Har problem att hitta folk som vill följa med på grillningen.. Men kanske kan de bli jag och 1 till smile

Kul att nån är intresserad.
Men som de ser ut så blir de inställt.Men man får vänta tills i morron.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang