4694
Sök

Behöver hjälp att välja ny HU och koppla in baslåda.

177 Inlägg
22 januari 2011
Trådstartare
#1
Hej!

Har köpt ny bil (MX-3) och vill ha en ny huvudenhet för den som sitter i har inte USB eller AUX. Det sitter även en baslåda i bagaget som är kopplad på baksidan av huvudenheten med två kontakter och två kontakter till slutsteget tror jag det är.

Jag vill alltså ha en ny huvudenhet med USB och AUX helst med kontakterna bak men det är inte jätteviktigt. Gärna någon bra tillverkare, alltså inte biltema, denver eller hillman. Och möjlighet att koppla in baslådan.

Runt 1500kr hade varit perfekt. Sitter ingen värsting i nu (JVC KD-G401) så en som spelar lika bra kan väl inte vara så dyr.

Bild på lådan och slutsteget eller vad det är för något:

https://www1.garaget.org/archive/99/98203/233196/233196-2184268.jpg

MVH


3 187 Inlägg
22 januari 2011
#2
Zeecor skrev:
Hej!

Har köpt ny bil (MX-3) och vill ha en ny huvudenhet för den som sitter i har inte USB eller AUX. Det sitter även en baslåda i bagaget som är kopplad på baksidan av huvudenheten med två kontakter och två kontakter till slutsteget tror jag det är.

Jag vill alltså ha en ny huvudenhet med USB och AUX helst med kontakterna bak men det är inte jätteviktigt. Gärna någon bra tillverkare, alltså inte biltema, denver eller hillman. Och möjlighet att koppla in baslådan.

Runt 1500kr hade varit perfekt. Sitter ingen värsting i nu (JVC KD-G401) så en som spelar lika bra kan väl inte vara så dyr.

Bild på lådan och slutsteget eller vad det är för något:

http://www1.garaget.org/archive/99/98203/233196/233196-2184268.jpg

MVH

http://www.netonnet.se/art/bil-och-bat/ … 5939.4686/
där har du en bra stereo smile och du kan koppla den till steget.


177 Inlägg
23 januari 2011
Trådstartare
#3
Tack den blir nog perfekt. Såg att det var bild på baksidan med och sladdarna till slutsteget passar ju bara på ett ställe big_smile


7 283 Inlägg
23 januari 2011
#4
Sen har du nog en till kabel, remotekabeln, för att starta steget.
Den ska kopplas in på blå, blå/vit kabel ifrån stereon.
Brukar hänga löst brevid alla andra.



Sök