23 januari 2011
Trådstartare
Hej!
Jag undrar ifall det finns något bra sätt att koppla ihop iPoden/iPhonen med bilstereon utan aux och usb, utan att behöva byta huvudenhet. Jag har någon billig grej som man kopplar in i 12v uttaget som man ställer in en radiokanal på, man får ju fram ljud men det blir aldrig klart ljud oavsett vilken kanal man testar.
Finns det någon bra lösning? Eller är det till att köpa en ny huvudenhet?
Ohana means family. Family means nobody gets left behind or forgotten!
Insta @ HAST