4600
Sök

Lådritning till 1 st Pioneer ts-w3004spl

Petterson
23 januari 2011
Trådstartare
#1
Tja nån som har lust o hjälpa mig med en låda till min ts-w3004spl bas??
Ska spela djupbas helst.
Ska sitta i en volvo 855

21 761 Inlägg
23 januari 2011
#2
Den basen verkar passa i relativt små lådor och då blir det lång port om man väljer basreflex, har räknat på en basreflex. Gör lådan på 45 liter och sätt slotport (30x4 cm innermått) som är 64 cm lång totalt. Lådan kan ha dessa yttermått (22 mm material):

Höjd: 344 mm
Bredd: 544 mm
Djup: 344 mm

Petterson
24 januari 2011
Trådstartare
#3
Tack så mycket för hjälpen!!
Blir o bygga i veckan.
Mvh Peter


Sök