23 januari 2011
Trådstartare
Hej!
Det är så här att ljudet på familjens bil inte fungerar.
Det har hänt att ljudet kommit tillbaka under någon körning, men detta händer mycket sällan.
Vi var en sväng förbi Möller Bil (Normans) här i Örebro och de sa att det var lika bra att byta ut hela stereon, och att de inte ville göra en "djupare" kontroll.
Detta känns verkligen onödigt, och jävligt dyrt.
Tänkte höra om någon råkar ha en aning om vad det kan röra sig om för fel?
Kan det bara vara någon kabel som glappar t.ex.?
Tips mottages på duktiga bilverkstäder här i Örebro, dvs. sådana som inte bara är ute efter pengar.
Tack på förhand!
Senast redigerat av Slizen (23 januari 2011)