Följt projektet ett tag nu och vilket jävla jobb du gör!! Riktigt gött Färg val och allt blir bara perfekt!! Fortsätt som du gör!!
Hehe vad kul! Ännu en BMW fantast verkar det som . Fortsätt gärna kommentera ! Snygg e46a föresten! Sånn jag vill ha
haha jaa de har blivit nåra nu på 1 år, riktigt tysk ingengör konst .. ska jag försöka göra:) haha kan byta om du vill, har planer på att sälja och skaffa cabbe jag med
Följt projektet ett tag nu och vilket jävla jobb du gör!! Riktigt gött Färg val och allt blir bara perfekt!! Fortsätt som du gör!!
Hehe vad kul! Ännu en BMW fantast verkar det som . Fortsätt gärna kommentera ! Snygg e46a föresten! Sånn jag vill ha
haha jaa de har blivit nåra nu på 1 år, riktigt tysk ingengör konst .. ska jag försöka göra:) haha kan byta om du vill, har planer på att sälja och skaffa cabbe jag med
äntligen har man fått kopplat all el till frånten med lampor och skit. bara det att bilen skulle vatir färdig nu och varit på emmaboda denna helgen..jaja..skit i det. den kommer få rulla i sommar ändå
ringarna ikopplade och ena lycktan dit satt
allting inkopplat och det funkar så idag fortsatte jag med stötfångaren
dock kom jag på att nummerplåten också ska ha hål så att den har fäste
så det blev att sätta dit allt provisoriskt för att se vart den skulle vara!
borra hål i dom nya skyltarna...
tadaaaa! snart så! litta färg på de så
la även lite färg idag innan jag gick in på låsningarna till huven
Riktigt grymt arbete du lägger ner, blir riktigt bra!
Håller med föregående, synd att borra i både fronten och skylten.. Jag har fäst min främre plåt med kardborre, funkar fint
Frågan är ju varför det är synd när inte en jävel kommer se det? sätter man den i gallret klagar snuten att deninte är synlig och sätter man en liten skyllt klagar dom på de o du får böter i båda fallen o ni som bor i Helsingborg vet att snuten är överallt under sommaren. Därför satte jag den där. Spelar ingen roll om stötfångaren är ny. Till för att användas. Bara loosit o använda karborreband.
Riktigt grymt arbete du lägger ner, blir riktigt bra!
Håller med föregående, synd att borra i både fronten och skylten.. Jag har fäst min främre plåt med kardborre, funkar fint
Frågan är ju varför det är synd när inte en jävel kommer se det? sätter man den i gallret klagar snuten att deninte är synlig och sätter man en liten skyllt klagar dom på de o du får böter i båda fallen o ni som bor i Helsingborg vet att snuten är överallt under sommaren. Därför satte jag den där. Spelar ingen roll om stötfångaren är ny. Till för att användas. Bara loosit o använda karborreband.
Okej, fronten kan jag hålla med om att det inte syns. Men är ju snyggare att inte ha några vita täckpluggar på skylten. Men det är klart, alla tycker ju olika. Jag själv stör mig på skruvarna som syns på skylten.
För övrigt så har jag kört med kardborreband för att fästa skylten fram i 2år utan att tappa den.
En liten uppdatering kanske ? jajemen nu är bilen snart färdig
har hänt en hel del nu faktiskt, fälgarna har blivit ommålade och nypolerade så nu blänker de vackert!
Och hela degen igår och förmiddagen idag har jag ägnat mig åt att få frånten på plats, det tog lite tid kan jag säga när man vill vara försikig och inte skada den nya lacken
och det här ÄR MITT resultat av projektet Vad tycks???
här ser ni skillnaden på fälgarna och det blir de svarta så om någon vill köpa kromade fälgar så är mina till salu
kommentera gärna åket ! alla synpunkter är välkommna!
fasen vad snygg den blev, helt otroligt, första projektet jag verkligen har följt från start till slut, och när jag såg första bilderna så trodde jag verkligen inte på ett så lyckat projektslut! 5p då får man väl se denna i hbg framöver? ;d
(vill bara försiktigt säga att den enda synpunkten jag har, är att jag tycker faktiskt den passa grymt bra med kromfälgar också, kanske tillochmed bättre, svårt o säga än)
Har följt projektet från början. Blev riktit bra Ända jag skulle ändra är en ny m3 kofångare:) Sjävklart ska du ha nercabbat och svarta fälgarna och NJUT riktit av bilen Är projektet klart nu? brukar ju vara så att mycket vill ha meer
fasen vad snygg den blev, helt otroligt, första projektet jag verkligen har följt från start till slut, och när jag såg första bilderna så trodde jag verkligen inte på ett så lyckat projektslut! 5p då får man väl se denna i hbg framöver? ;d
(vill bara försiktigt säga att den enda synpunkten jag har, är att jag tycker faktiskt den passa grymt bra med kromfälgar också, kanske tillochmed bättre, svårt o säga än)
Tack så hemskt mycket det va glädjande att höra! Gött att du rösta också! Ja absolut, den kommer rulla mycke . Ja de får du gärna tycka men jag tror det blir de svarta ändå. mvh andré