Var köpa xenon?

lepsyl
23 januari 2011 · 11 Inlägg

Hittade inte riktigt var jag skulle lägga den här tråden men såg att det fanns andra trådar om xenon här så får hoppas den platsar tongue

Köpte nyligen två xenon kitt från humanhabit.se och tänkte nu köpa fler kitt för att ha i extraljusen.

Men då undrar jag om ni har några tips om var man kan köpa ifrån för firma?

Humanhabit köper jag aldrig av igen. världens oseriösaste firma. skiter helt i sina kunder och vet inte ens vad dom själv lovar.

dock har dom ett väldigt bra sortiment och upplägg och jag hittade någon annan sida som hade ett liknande upplägg och som desutom sålde billiga extraljus men nu kan jag inte hitta den hur mycket jag än letar hmm

Någon som vet någon bra firma förutom tex xenonkungen, xenonhuset osv?

Senast redigerat av lepsyl (23 januari 2011)

arwidsson
23 januari 2011 · 172 Inlägg

xenonkungen e det bästa enligt mig, kommer bara handla av dem, underbara e dem tycker jag, så för mig finns det bara xenonkungen smile

Volvo 754 t5 "BECAUSEBUSBIL" (1990)
Volvo V60 (2012)
lepsyl
23 januari 2011 · 11 Inlägg

Jo men där är det bara som färdiga "lådor" och tyckte dom hade lite dåligt utbud?

På tex humanhabit så blir det lite mer att man plockar det man vill ha, känns lite mindre begränsat eller vad man ska säga tongue

arwidsson
23 januari 2011 · 172 Inlägg

hehe men det är ju allt man behöver i en låda ? smile allt finns ju på xenonkungen smile aldrig haft problem att hitta till min eller koppla in smile kör med 75w i helljuset smile supernöjd, o 35w i halv o dim (:

Volvo V60 (2012)
Volvo 754 t5 "BECAUSEBUSBIL" (1990)
arwidsson
23 januari 2011 · 172 Inlägg

men köp från humanhabbit var ju jävligt billigt (: kanske skulle prova o beställa sig en konvertering o prova (:

Volvo 754 t5 "BECAUSEBUSBIL" (1990)
Volvo V60 (2012)
PjotrEasth
1 februari 2011 · 1 Inlägg

Jag har köpt från xenonkungen och båda gångerna har mina ballaster pajat strax efter att garantitiden gått ut. Så min rekommendation är att hitta något annat.

arwidsson
2 februari 2011 · 172 Inlägg

haha jaså ? lustigt.. ja e skitnöjd med mitt från kungen wink

Volvo V60 (2012)
Volvo 754 t5 "BECAUSEBUSBIL" (1990)
bombare
4 februari 2011 · 282 Inlägg

Har både köpt av humanhabit och xenonkungen. Inga problem alls.
Däremot har jag hört att kundsupporten på humanhabit aldrig svarar och är allmänt otrevliga.

Hilmer
4 februari 2011 · 1 789 Inlägg

Har handlat allt mitt på humanhabit och det har fungerat bra varje gång.
Supporten kan ibland ta lite tid på sig att svara, men har då varit väldigt hjälpsamma, även om det handlat om reklamation.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang