ja har tänkt att sälja alla mina 9 zachry 12" i en brutal låda som e byggd till 8 st så 150 db e inga problem vill ha helst 2 st 15" av nått brutalt märke!!! vad tycker ni ????
§2 När du startar en ny tråd Skriv en korrekt formulerad rubrik som tydligt beskriver vad tråden handlar om. Trådar som inte följer rubrikanvisningarna stängs eller raderas utan förvarning. Se rubriksanvisningarna (§3 och §4) http://www.garaget.org/forum/misc.php?action=forumRules