4515
Sök

Beslutsångest !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

954 Inlägg
25 januari 2011
Trådstartare
#1
ja har tänkt att sälja alla mina 9 zachry 12" i en brutal låda som e byggd till 8 st så 150 db e inga problem wink vill ha helst 2 st 15" av nått brutalt märke!!! vad tycker ni ????


8 929 Inlägg
25 januari 2011
#2
§2 När du startar en ny tråd
Skriv en korrekt formulerad rubrik som tydligt beskriver vad tråden handlar om.
Trådar som inte följer rubrikanvisningarna stängs eller raderas utan förvarning.
Se rubriksanvisningarna (§3 och §4)
http://www.garaget.org/forum/misc.php?action=forumRules

Låser härmed tråden.

Mvh.
Hamilton

Fotograf på Tierp iDag


Sök