4532
Sök

Bas byte!!!!! (lås inte den här nu IGEN)

954 Inlägg
25 januari 2011
Trådstartare
#1
hej pga att min andra tråd vart raderad!!!!! så skriver ja en ny!!! tänkte sälja alla mina 9 st zachry 12"  och en brutal låda som e byggd till 8 av dom rackarna så 150 db e inga problem!!! tänkt på 2 eller 4 st 15" av någor grymt märke tex spl, dd eller re! vad tycker ni??


3 187 Inlägg
25 januari 2011
#2
honda_nicko skrev:
hej pga att min andra tråd vart raderad!!!!! så skriver ja en ny!!! tänkte sälja alla mina 9 st zachry 12"  och en brutal låda som e byggd till 8 av dom rackarna så 150 db e inga problem!!! tänkt på 2 eller 4 st 15" av någor grymt märke tex spl, dd eller re! vad tycker ni??

den kommer låsas..


954 Inlägg
25 januari 2011
Trådstartare
#3
och hur vet du de??

big-jepp skrev:
honda_nicko skrev:
hej pga att min andra tråd vart raderad!!!!! så skriver ja en ny!!! tänkte sälja alla mina 9 st zachry 12"  och en brutal låda som e byggd till 8 av dom rackarna så 150 db e inga problem!!! tänkt på 2 eller 4 st 15" av någor grymt märke tex spl, dd eller re! vad tycker ni??

den kommer låsas..


2 230 Inlägg
25 januari 2011
#4
för topic ska vara förklarande..
och din formulering är väll inte den bästa direkt.. skippa alla ! som tex..

så kan det vara då det inte blev som det skulle

954 Inlägg
25 januari 2011
Trådstartare
#5
som tex... vadå??

Rojpen skrev:
för topic ska vara förklarande..
och din formulering är väll inte den bästa direkt.. skippa alla ! som tex..


DLS
1 147 Inlägg
25 januari 2011
#6
Att göra samma fel två gånger och tro på annat resultat den andra gången är Albert Einsteins teori på idioti.
Senast redigerat av huntelaar (25 januari 2011)

I got Dubs!
2 423 Inlägg
25 januari 2011
#7
honda_nicko skrev:
som tex... vadå??

Rojpen skrev:
för topic ska vara förklarande..
och din formulering är väll inte den bästa direkt.. skippa alla ! som tex..


Eftersom rubriken ska formulera frågan!!!!!!!!!!!!!!!! typ behöver förslag på 15" basar!!!!!!!!!!!!!!!!!
då kanske dom inte låser den!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! om du har tur!!!!!!!!!!!!!!!!


5 198 Inlägg
25 januari 2011
#8
En rubrik skall spegla innehålelt i en tråd..

8 929 Inlägg
25 januari 2011
#9
Återigen så hänvisar jag till
§2 När du startar en ny tråd
Skriv en korrekt formulerad rubrik som tydligt beskriver vad tråden handlar om.

Låser och ber trådskaparen göra en beskrivande rubrik samt att inte ha med onödigt många ! är det en fråga så använd med fördel ? .

Mvh.
Hamilton

Fotograf på Tierp iDag


Sök