26 januari 2011
Trådstartare
Är det mycket svårt att fälla in två stycken skärmar 7".
Jag tänkte ha de i nackstöden så dom som sitter i baksätet har vars en.
Är detta svårt ? Sen kan man koppla det till stereon så man typ kan sätta in en dvd i stereon och sen kommer bilden?
Sorry för dum fråga!
Mvh