4498
Sök

Volvo 850 DVD .

467 Inlägg
26 januari 2011
Trådstartare
#1
Är det mycket svårt att fälla in två stycken skärmar 7".

Jag tänkte ha de i nackstöden så dom som sitter i baksätet har vars en.

Är detta svårt ? Sen kan man koppla det till stereon så man typ kan sätta in en dvd i stereon och sen kommer bilden?

Sorry för dum fråga!
Mvh

467 Inlägg
26 januari 2011
Trådstartare
#2
Hur kan man göra för att fixa något coolt med mini dvds ?


Kanske lite overkill få in dom i orgnackstöd.

Mvh

467 Inlägg
26 januari 2011
Trådstartare
#3
Förlåt mig, menar såklart tv skärmar.   7"

467 Inlägg
26 januari 2011
Trådstartare
#4
Var finns färdiga nackstöd? Och villka bilar har redan ?

Sorry för massa frågor.

Mvh

467 Inlägg
26 januari 2011
Trådstartare
#5
Tack !

467 Inlägg
27 januari 2011
Trådstartare
#6
Tack ! I dom flesta där man köper lösa skärmar står där " nackstödsmontering" ingår.

Vad menar dom ingår ? Ett jävla karborband så man kan ta runt eller ?

Mvh

467 Inlägg
28 januari 2011
Trådstartare
#7
?


Sök