okej , är dom basarna riktigt bra då ? isf beställer jag 2 st
hmm, 1. vad ska du driva det med? 2. vad vill du ha ut av dina basar djupbas eller mer rappbas? 3. du skriver "spelar riktigt bra" ska du ha ett ljud som spelar riktigt bra så får du gå upp i några prisklasser.