nog med skit snackat om volvo kolla era egna märken vad de producera då...
Redan sagt att Renault Clio är den fulaste bilen ju kört Volvo hela livet men gjorde en avstickare till "det här" för att åka soppasnålt..men man får ju skämmas så mkt =P
nog med skit snackat om volvo kolla era egna märken vad de producera då...
Jag har inte så bra koll på Peugeots gamla bilar men jag vill säga att jag inte har ngt emot volvo. Hade jag haft råd med samma effekt för pengarna hade jag valt Volvo.
Men nu kom jag på en till skapelse från Hisingen: skulle det kunna vara Volvo 66. (Det gamla samarbetet med DAF) Den ä int vacker.
vet inte vad bilen hette men sett sådana på vägen lite då och då... 95% plast.. Halva skuffen är en stor bumber.. Skärmkanterna har nån dm bred plastlist osv.. Den röstar jag på om nån vet vilken jag menar å kan namnet..
håller med....enzo är inte ful precis..men jag gillar den inte heller...inte min smak alls...
THEBADGUY skrev:
Hm...detta var svårt....finns ju så många fula bilar. Men en jag tycker är mycket ful är(snälla...döda mig inte nu) är Ferrari Enzo...gillar den inte alls.
den absolut fulate bil är ju ändå nissan micra och så har vi nya renaulten också eller vad fan det stavas men den som vinner priset det är ju ändå smart
jag tror fan Citroengen tar första platsen.. spelar ju fan inge roll om man ser på års modell där.. om ser ju förjävliga ut, vare sej dom en gammla eller nya.