jag tror fan Citroengen tar första platsen.. spelar ju fan inge roll om man ser på års modell där.. om ser ju förjävliga ut, vare sej dom en gammla eller nya.
ansluter mig till de som tycker att Fiat Multipla är väldigt ful.. plus att en rollad volvo 2/3/7-serie bil är något utav det värre.. gärna raggarstylad med 15 wunderbaum Ta det med en nypa salt! hehe
jag tycker samma som dom flästa fiat multipla, finns nog inte många sånna i sverige va?? jag vetiallafall inte om jag sett någon alls, dock många i frankrike tex
Jag ser iaf såna dagligen här i sthlm trakterna. Hemsk syn...
They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive! Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!
citroën (finns det någon snygg??) fiat multipla ford ka hyundai atos prime (den nya som byggs i indien) hyundai matrix lada niva (så ful att den blir ball) kia picanto mazda 121 mazda 323f nissan micra cab opel ascona c opel combo suzuki alto toyota modell f volkswagen santana volvo 480
svårt att välja en finns flera som passar min ful bil lista
Alltid retar det nån,
och just nu retar det dig.......
saab 99-v4 900 samt ford ka volvo 240 hyndai Atos prime som är tamejfan den fulaste bil jag sett mn som sagt tror koreanerna har mest fula bilar vet inte en enda snygg bil dom har