Världens fulaste bil!

TobLju Fartglad
21 juli 2006 · 336 Inlägg

Haha kul o se volvo fantaster försvara sig! big_smile

Men 200, 300  och 700 serien ser ju bara för jävliga. När man kör dem (spec. 740) så känns det som en stridsvagn och på vintern en stridsvagn med släta däck. Finns en på jobbet som glider runt i en 780, aldrig sett lr hört talas om 780 innan jag började här och den är som en blandning av 740 och 360. Alltså fulaste volvon genom tiderna! big_smile
Men det är min smak, oldschool volvo is NOT the shit!

Senast redigerat av TobLju (21 juli 2006)

Power without Quattro is useless!
Audi S4 "Galne Gunnar" (1992)
mrcelica
21 juli 2006 · 1 639 Inlägg

damirshark skrev:
ford probe

Håller med, den ligger bra till...

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
Ony Starmate
21 juli 2006 · 41 Inlägg

haha

Fiat Multipla var fan det fulaste jag nånsin sett smile

BMW 325i (1994)
dusty Living in the fastlane
21 juli 2006 · 2 616 Inlägg

renault modus

zoopåse
21 juli 2006 · 1 171 Inlägg

citroën (finns det någon snygg??)

Ja, kolla på C2:an. Den är faktiskt riktigt snygg. Men sedan ser den helt annorlunda ut jämfört med citroëns andra modeller.

Kolla tex linjerna framtill mot sidan och sidobakrutorna som går en bit nedanför sidorutorna. Genial design enl. min mening.
http://nybil.bytbil.com/PHOTOS/PHOTO400/SSCS/CITROEN/C2/2006/3HA.JPG

Westling
21 juli 2006 · 1 Inlägg

Personligen tycker ju jag att samtliga av Ssang Yongs modeller tar priset, sjukligt fula allihop. Speciellt Rodius, nästan så man mår illa smile

AK86
21 juli 2006 · 250 Inlägg

Ja tycker alla Volvo bilar Och Saab bilar är SKITFULA!! kan man vara mer svensson o köpa sånt tråkigt skit... jag har haft en Volvo S40 T4 och det var det sämsta skiten jag haft!!
Och volvos gamla stenåldermaskiner som ser ut som en kartong på hjul...usch det är inte vackert!!

______________________________________________________
Subaru Impreza / Fiat Coupe 20VT / Volvo S80 T6 / Seat Leon Tsi
______________________________________________________
mrcelica
21 juli 2006 · 1 639 Inlägg

Impreza_BlackDrake skrev:
Ja tycker alla Volvo bilar Och Saab bilar är SKITFULA!! kan man vara mer svensson o köpa sånt tråkigt skit... jag har haft en Volvo S40 T4 och det var det sämsta skiten jag haft!!
Och volvos gamla stenåldermaskiner som ser ut som en kartong på hjul...usch det är inte vackert!!

Många tror att Volvo är speciella för att dom aldrig har kört något annat. Visst ok, tex. en V70 är väll bra på det den är avsedd för, men det bara skriker Radhus med ungar och vovve om den...
Farsan köpte en ny S40, det första han fick göra var att lämna in den för att dom glömt att insallera bältesvarnaren i den...  (hur fan kan den ha fått lämna fabriken???) Nu efter sex år har den väll varit på verkstad ett tjugotal gånger för småfel... Han ångrar djupt att han gick ifrån Toyota som han ägt innan totalt problemfritt...
Men att säga att de nya Volvosarna är skitfula är nog att överdriva.. smile

Senast redigerat av mrcelica (21 juli 2006)

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
jonesono Personal- och beteendevetare
21 juli 2006 · 1 082 Inlägg

mrcelica skrev:

ironhead skrev:

SwenssonGTI skrev:
Fiaten ligger ju bra till, men måste ändå säga (snälla döda mig inte) STYLADE 240's och även vanliga 240.

/Swensson

morrar som ilsken hund du kan väll inte mena at en 240 är ful bara at den är kantig och tråkig

Den var kanske fin för 20 år sedan... sedan är ju de flesta 240 lunarstylade så dom ser gräsliga ut... Men visst en helt original 240 kan vara ok !

hahaha "lunarstylade"... det var ett snyggt begrepp big_smile

Litterarum radices amarae, fructus dulces.
vaughn
21 juli 2006 · 674 Inlägg

140-occe skrev:
fiat multipla e grymt ful o även saab  93 o 95

lite avis tror jag! är den ful? se bara: http://www.garaget.org/?car=26678

Sponsorer: Custom & Paint, DLS, Ljudfabriken, Eklunds Bilvård, Bildelsnetto, LPT Reklam, Hallsberg gummiverkstad & Byrstatech.
Mazda RX-7 "DLS" (1993)
mrcelica
21 juli 2006 · 1 639 Inlägg

vaughn skrev:

140-occe skrev:
fiat multipla e grymt ful o även saab  93 o 95

lite avis tror jag! är den ful? se bara: http://www.garaget.org/?car=26678

Du tror inte han menade saab 93&95 ???? Inte 9-3 & 9-5...

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
jonesono Personal- och beteendevetare
21 juli 2006 · 1 082 Inlägg

Tur att ingen bmw har åkt dit ännu (om jag inte missat nått inlägg) smile Men men, nu när jag sa det kanske de åker dit.. aj fan då!!

Litterarum radices amarae, fructus dulces.
zoopåse
21 juli 2006 · 1 171 Inlägg

Storlitet missfoster?
http://nybil.bytbil.com/PHOTOS/PHOTO400/SSCS/BMW/X3/2006/5OD-4.JPG

edit: svår uppgift att göra denna typen av fordon snygga iofs.

Senast redigerat av zoopåse (21 juli 2006)

mrcelica
21 juli 2006 · 1 639 Inlägg

zoopåse skrev:
Storlitet missfoster?
http://nybil.bytbil.com/PHOTOS/PHOTO400 … /5OD-4.JPG

Jovars, groteskt ful... Hur kan man lägga samma pengar som en skaplig liten villa kostar för att åka omkring och vara livsfarlig mot medtrafikanter och samtidigt sååå fuuul ??? (XC-90 är kungen bland dessa missfoster)

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
Speed_Advanced
21 juli 2006 · 131 Inlägg

håller med westling att ssang yong rodius o ssang yong kyron är dem fulaste bilarna

I drive I laugh and I Conquer
KarlNilsson Örebroare i exil
21 juli 2006 · 970 Inlägg

Jag lägger nog min röst på Pontiac Aztek

Hej FRA!
lanred
21 juli 2006 · 555 Inlägg

håller med att om man stylar gamla volvo så är man helt fel ute, men jag tycker inte att volvo 740 är så ful om man jämför med andra bilar i samma ålder, dvs bilar från slutet av 80- och början av 90talet.

nagasaki.020
21 juli 2006 · 311 Inlägg

Saab 9000 eller Fiat Seicento med 54 hästar röstar jag på iallafall...

Hakan_J
21 juli 2006 · 380 Inlägg

Glempa156 skrev:
självklart så faller min röst på fords värsta snedsteg här i världshistorien nämligen den abnormt fula EDSEL.. vet man inte hur den ser så googla på den.. kolla bara fronten.. som en mycket eminent kritiker sa när den kom..
"-Den påminner stark om hur kvinnor håller på att föda barn. Oc då tänker jag inte på ansiktsuttrycket utan vad som händer i dom nedre regionerna."

Där faller min röst iallafall..

Efter mycket funderand,finns ju många fula japsar,men måsta nog ändå hålla med här EDSEL ä nog fan dä fulaste som har tillverkats, han/dom som disignade den måsta fan vart synskadade smile

dre_st202 Toya till I die
21 juli 2006 · 38 Inlägg

fulaste nånsin- mazda 121

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang