4435
Sök

Efterlyser någon som kan köra en bil från Stockholm ner till Falkenberg! Måndag 31/1!

1 364 Inlägg
30 januari 2011
Trådstartare
Tjenna någon som behöver ta sig neråt i landet i veckan och vill göra det grattis?!
Behöver få ner en bil därifrån självklart så betalar jag bensin och 500kr för besväret! Hör av er i så fall!
Senast redigerat av Beangt (30 januari 2011)

1 364 Inlägg
30 januari 2011
Trådstartare
Upp! Ingen?sad kör troligtvis själv imorgon om ingen annan hör av sig!

Kung
603 Inlägg
30 januari 2011
tyvär jobbar jag imorn, men vad är det för bil vi talar om ?

Det spelar ingen roll vad du har för bil eller hur mycket den kostar, är du inte man nog att köra den så som den ska köras så kan du lika bra sälja den och köpa en gammal rostig skoda.

1 364 Inlägg
30 januari 2011
Trådstartare
Uttelito skrev:
tyvär jobbar jag imorn, men vad är det för bil vi talar om ?

En Mercedes 190 nybesiktad och nyskattad:)

Kung
603 Inlägg
30 januari 2011
sugen man blev på att göra det, fan synd att man jobbar 9 - 20 imorn annars hade jag lätt gjort det smile

Det spelar ingen roll vad du har för bil eller hur mycket den kostar, är du inte man nog att köra den så som den ska köras så kan du lika bra sälja den och köpa en gammal rostig skoda.

1 364 Inlägg
30 januari 2011
Trådstartare
Uttelito skrev:
sugen man blev på att göra det, fan synd att man jobbar 9 - 20 imorn annars hade jag lätt gjort det smile

Okey behöver du komma ner med eller?smile
Jobbar du hela veckan?

223 Inlägg
30 januari 2011
Var i Stockholm i fredags och körde förbi Falkenberg idag....fast det hade ju varit svårt att ratta 2 bilar.

1 364 Inlägg
30 januari 2011
Trådstartare
slowSwede skrev:
Var i Stockholm i fredags och körde förbi Falkenberg idag....fast det hade ju varit svårt att ratta 2 bilar.

Haha ja men du kunde ju tagit med en polare;)

Kung
603 Inlägg
30 januari 2011
Beangt skrev:
Uttelito skrev:

Okey behöver du komma ner med eller?smile
Jobbar du hela veckan?

Nej men vore kul att testa en annan bil, bor i sthlm så har ingenting i falkenberg att göra egentligen haha smile

Sök