Tjenna någon som behöver ta sig neråt i landet i veckan och vill göra det grattis?! Behöver få ner en bil därifrån självklart så betalar jag bensin och 500kr för besväret! Hör av er i så fall!
tyvär jobbar jag imorn, men vad är det för bil vi talar om ?
Det spelar ingen roll vad du har för bil eller hur mycket den kostar, är du inte man nog att köra den så som den ska köras så kan du lika bra sälja den och köpa en gammal rostig skoda.
sugen man blev på att göra det, fan synd att man jobbar 9 - 20 imorn annars hade jag lätt gjort det
Det spelar ingen roll vad du har för bil eller hur mycket den kostar, är du inte man nog att köra den så som den ska köras så kan du lika bra sälja den och köpa en gammal rostig skoda.
sugen man blev på att göra det, fan synd att man jobbar 9 - 20 imorn annars hade jag lätt gjort det
Okey behöver du komma ner med eller? Jobbar du hela veckan?
Nej men vore kul att testa en annan bil, bor i sthlm så har ingenting i falkenberg att göra egentligen haha