3 februari 2011
Trådstartare
Har vad jag tror är den "stora" orignalsterion i min volvo 850 årsmodell 97.
Nu är frågan hur fan får man ut den utan att paja halv instrumentpanel?
Finns 2 handtag du kan klicka ut på sterion som du senare antagligen ska använda för att dra ut den. men när jag provade att dra ut den så lossnar den inte? den måste sitta fast någon mer stans? vart?
försökte ladda upp en bild på sterion här men verkar inte fungera. kolla galleri & projekt på min sida så finns det en bild där
Senast redigerat av rybbe (3 februari 2011)
Lite stoft från Tingeling och vi svävar iväg, Välkommen åter till våran skruvade värld