4857
Sök

Frontsub / midbas till en audi 100 c4 anvant.

Vorsprung durch Technik
2 432 Inlägg
4 februari 2011
Trådstartare
#1
tjena har funderat på att  bygga en låda till 2 st 6,5 som jag har liggandes..
har  redan stött på några problem  med denhära iden..
1: stereon är en Alpine Cde-113bt och den har bara 2 lågnivå..
och 1lågnivå paret har jag till fram och baksystem "y-splittat"
andra paret går till sub.. de enda jag skull kunna tänka mig är att dra en kort rca från framåbaksystemets rca out vidare till en jbl GTO3501 som jag hadde tänkt driva midbasarna med..
2:Får inte fram nå info om 6,5orna.. vet bara att de sitter i ett par frontar för hemma bruk och att de är på 3ohm st .. http://www.dynavoice.se/index.php3?pageid=1 dom längst upp är de
http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … ge=1050035 mitersta där  med röd kon ..
undra vad man skulle köra på för lådvolym och vad ska man köra på för freq på dom ?
och jag vill hellst bygga de så att de ser iprincip orginal ut handsfacket ska inte bort då jag har mkt saker i den som behövs:)  hur pass kan man plasera  midbasar ? blir de fel att ha som bak spelandes framåt?  lr måst de hellst sitta fram ?


Sök