4538
Sök

Bilsterio

10 Inlägg
5 februari 2011
Trådstartare
#1
Hej: Finns det någon möjlighet och byta orginal volvosterio till en annat märke av bilsterio.Bilen jag har tänkt att byta i är en s60 R-04.Mvh: Dick.sjöberg wink

5 852 Inlägg
5 februari 2011
#2
Absolut inga problem finns ramar som gör att man får en snygg och bra montering.

Mvh

www.Stereospecialisten.se - Nu med fysisk butik i Göteborg

8 929 Inlägg
6 februari 2011
#3
§2 När du startar en ny tråd
Skriv en korrekt formulerad rubrik som tydligt beskriver vad tråden handlar om.
Trådar som inte följer rubrikanvisningarna stängs eller raderas utan förvarning.
Se rubriksanvisningarna (§3 och §4)
http://www.garaget.org/forum/misc.php?action=forumRules

Låser härmed tråden.

Mvh.
Hamilton

Fotograf på Tierp iDag


Sök