Hej: Finns det någon möjlighet och byta orginal volvosterio till en annat märke av bilsterio.Bilen jag har tänkt att byta i är en s60 R-04.Mvh: Dick.sjöberg
§2 När du startar en ny tråd Skriv en korrekt formulerad rubrik som tydligt beskriver vad tråden handlar om. Trådar som inte följer rubrikanvisningarna stängs eller raderas utan förvarning. Se rubriksanvisningarna (§3 och §4) http://www.garaget.org/forum/misc.php?action=forumRules