Volvo V70N T5 STYLING OCH MYCKET MER ( DEVIL EYES PÅ FÖRST PÅ V70N ;)

patrik90j
6 februari 2011 · 847 Inlägg

aa en ruta:P sen stack ni ju:P

Audi S6 5,2L V10 "GO BIG" (2007)
eacan
6 februari 2011 · 595 Inlägg

patrik90j skrev:

stoltosmart skrev:
Fan snyggt det vart till slut värt allt slit

aa utan tvekan=)

Fy fan, bra jobbat! smile

BMW 545i Sport "eacan edition IV" (2004)
patrik90j
6 februari 2011 · 847 Inlägg

tackar=)
tog sin tid många ord flög i luften:P första gången jag sätter solfilm kan ju till lägas med big_smile

Audi S6 5,2L V10 "GO BIG" (2007)
eacan
6 februari 2011 · 595 Inlägg

patrik90j skrev:
tackar=)
tog sin tid många ord flög i luften:P första gången jag sätter solfilm kan ju till lägas med big_smile

Inte illa! hade jag aldrig vågat! wink Så för min del blir det att lämna in roll

BMW 545i Sport "eacan edition IV" (2004)
stoltosmart
6 februari 2011 · 884 Inlägg

patrik90j skrev:
aa en ruta:P sen stack ni ju:P

Ne ne tre fram, bak o sen koffertrutan

Det är mycket enkelt att verka dum, men varför envisas folk ändå med att verka smarta.
Saab 9-3 tx "Ttid" (2011)
patrik90j
6 februari 2011 · 847 Inlägg

eacan skrev:

patrik90j skrev:
tackar=)
tog sin tid många ord flög i luften:P första gången jag sätter solfilm kan ju till lägas med big_smile

Inte illa! hade jag aldrig vågat! wink Så för min del blir det att lämna in roll

man måste våga pröva lite;) gick på ca 600 att göra de själv:)

Audi S6 5,2L V10 "GO BIG" (2007)
patrik90j
7 februari 2011 · 847 Inlägg

NeOx skrev:

patrik90j skrev:

NeOx skrev:
Jag körde med 235/30-20  på ett par Dotz Roadster Hg 20", 8,5" breda. Blev inte alls så stötigt som många säger.. dock körde jag inte med någon sänkning, så det kanske vad därför det fortfarande var bekvämt att köra.. smile  Men minst 19" borde du köra på... smile

ok jo 19 borde gå på med tanke på att den e rätt sänkt dåsmile
skulle ju kunna kränga mig nebula 18" får ju allafal ut en 8-9 tusen för dom  det är ju äkta vara;)

Som föregånede talar sagt.. inga problem att köra med sänkning och 20". Tänkte bara mer på hur mycket komfort du ville ha... men som sagt... när jag körde med mina 20" tyckte jag inte det var så farligt... men många klagar på att bilen blir obekväm, men tror det är sänkningen som gör det och inte fälgarna... eller både och... men jag körde 20" UTAN sänkning och det var inget obekvämt med det!

sitter litte smått och köllar på ett par DOTZ ROADSTER 8,5*20" som inte skulle sitta fel att smälla på i sommar cool

Senast redigerat av patrik90j (7 februari 2011)

Audi S6 5,2L V10 "GO BIG" (2007)
stoltosmart
7 februari 2011 · 884 Inlägg

Fan du patrick dom var lite snygga

Det är mycket enkelt att verka dum, men varför envisas folk ändå med att verka smarta.
Saab 9-3 tx "Ttid" (2011)
patrik90j
7 februari 2011 · 847 Inlägg

stoltosmart skrev:
Fan du patrick dom var lite snygga

jo vars om det blir dom så blir det någ dom svarta

Audi S6 5,2L V10 "GO BIG" (2007)
stoltosmart
7 februari 2011 · 884 Inlägg

patrik90j skrev:

stoltosmart skrev:
Fan du patrick dom var lite snygga

jo vars om det blir dom så blir det någ dom svarta

Ja för fan inte dom silvriga i så fall

Det är mycket enkelt att verka dum, men varför envisas folk ändå med att verka smarta.
Saab 9-3 tx "Ttid" (2011)
NeOx Saab 9-3 bioPOWER
7 februari 2011 · 463 Inlägg

stoltosmart skrev:

patrik90j skrev:

NeOx skrev:

Som föregånede talar sagt.. inga problem att köra med sänkning och 20". Tänkte bara mer på hur mycket komfort du ville ha... men som sagt... när jag körde med mina 20" tyckte jag inte det var så farligt... men många klagar på att bilen blir obekväm, men tror det är sänkningen som gör det och inte fälgarna... eller både och... men jag körde 20" UTAN sänkning och det var inget obekvämt med det!

får fundera lite på de så kanske de kan bli ett par 20" te slut;)

Det kan bli snyggt med 20 tum patrick men dina 18 tum neblua var jävligt snygga med

Visst fan är nebula snygga, men på tok för små! smile Fast 20" är inte direkt gratis, så det kanske är en ekonomisk fråga också... man får tyvärr aldrig igen det man lagt på bilen... jag la nog ut 45k på min v70, men fick inte igen mycket av det... sad

Here's my key
Philosophy
A freak like me
Just needs infinity
patrik90j
7 februari 2011 · 847 Inlägg

NeOx skrev:

stoltosmart skrev:

patrik90j skrev:

får fundera lite på de så kanske de kan bli ett par 20" te slut;)

Det kan bli snyggt med 20 tum patrick men dina 18 tum neblua var jävligt snygga med

Visst fan är nebula snygga, men på tok för små! smile Fast 20" är inte direkt gratis, så det kanske är en ekonomisk fråga också... man får tyvärr aldrig igen det man lagt på bilen... jag la nog ut 45k på min v70, men fick inte igen mycket av det... sad

jag har kollat lite på DOTZ ROADSTER 8,5*20" som jag skrev lite högra upp om du såg de;)

dom e jävligt läkra:D
så nebula är te salu;)

så 20" lets go! wink

Audi S6 5,2L V10 "GO BIG" (2007)
eacan
7 februari 2011 · 595 Inlägg

Blir 20"are på min sänkta S60 också! smile

BMW 545i Sport "eacan edition IV" (2004)
NeOx Saab 9-3 bioPOWER
7 februari 2011 · 463 Inlägg

patrik90j skrev:

NeOx skrev:

stoltosmart skrev:

Det kan bli snyggt med 20 tum patrick men dina 18 tum neblua var jävligt snygga med

Visst fan är nebula snygga, men på tok för små! smile Fast 20" är inte direkt gratis, så det kanske är en ekonomisk fråga också... man får tyvärr aldrig igen det man lagt på bilen... jag la nog ut 45k på min v70, men fick inte igen mycket av det... sad

jag har kollat lite på DOTZ ROADSTER 8,5*20" som jag skrev lite högra upp om du såg de;)

dom e jävligt läkra:D
så nebula är te salu;)

så 20" lets go! wink

Fan vad nice... smile missade nog att du skrev det innan.. smile Blir det high gloss eller dom vanliga svarta?

Here's my key
Philosophy
A freak like me
Just needs infinity
NeOx Saab 9-3 bioPOWER
7 februari 2011 · 463 Inlägg

ska bli jävligt intressant att följa detta projektet... då jag själv aldrig gjorde ett när jag byggde min bil... sad

Here's my key
Philosophy
A freak like me
Just needs infinity
patrik90j
7 februari 2011 · 847 Inlägg

NeOx skrev:

patrik90j skrev:

NeOx skrev:

Visst fan är nebula snygga, men på tok för små! smile Fast 20" är inte direkt gratis, så det kanske är en ekonomisk fråga också... man får tyvärr aldrig igen det man lagt på bilen... jag la nog ut 45k på min v70, men fick inte igen mycket av det... sad

jag har kollat lite på DOTZ ROADSTER 8,5*20" som jag skrev lite högra upp om du såg de;)

dom e jävligt läkra:D
så nebula är te salu;)

så 20" lets go! wink

Fan vad nice... smile missade nog att du skrev det innan.. smile Blir det high gloss eller dom vanliga svarta?

dom svarta lutar de åtsmile

Audi S6 5,2L V10 "GO BIG" (2007)
patrik90j
7 februari 2011 · 847 Inlägg

NeOx skrev:
ska bli jävligt intressant att följa detta projektet... då jag själv aldrig gjorde ett när jag byggde min bil... sad

tycker jag allt:)

Audi S6 5,2L V10 "GO BIG" (2007)
-ekgbg-
7 februari 2011 · 977 Inlägg

patrik90j skrev:

NeOx skrev:

patrik90j skrev:

jag har kollat lite på DOTZ ROADSTER 8,5*20" som jag skrev lite högra upp om du såg de;)

dom e jävligt läkra:D
så nebula är te salu;)

så 20" lets go! wink

Fan vad nice... smile missade nog att du skrev det innan.. smile Blir det high gloss eller dom vanliga svarta?

dom svarta lutar de åtsmile

Ja de svarta är snygga. wink Ska bli spännande att följa projektet.

NeOx Saab 9-3 bioPOWER
7 februari 2011 · 463 Inlägg

patrik90j skrev:

NeOx skrev:

patrik90j skrev:

jag har kollat lite på DOTZ ROADSTER 8,5*20" som jag skrev lite högra upp om du såg de;)

dom e jävligt läkra:D
så nebula är te salu;)

så 20" lets go! wink

Fan vad nice... smile missade nog att du skrev det innan.. smile Blir det high gloss eller dom vanliga svarta?

dom svarta lutar de åtsmile

Tror också dom svarta kommer sitta skitfint på din bil... testa göra om bilen i photoshop, så ser du rätt snabbt vilket som blir bäst.. smile Jag gjorde detta rätt mycket... många planer som inte gick vägen då man fick se hur det skulle ha sett ut.. smile

Here's my key
Philosophy
A freak like me
Just needs infinity
eacan
7 februari 2011 · 595 Inlägg

Vad är de för sänkningssats du krängt på? smile

BMW 545i Sport "eacan edition IV" (2004)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang