tycker att när du ändå lägger så mycket pengar på den skulle du lackat om den i en annan snyggare färg, den där är inget vidare snygg på en stylad bil, ser ut som en färg morfar skulle välja typ.
tycker att när du ändå lägger så mycket pengar på den skulle du lackat om den i en annan snyggare färg, den där är inget vidare snygg på en stylad bil, ser ut som en färg morfar skulle välja typ.
jag har röd metalic perlemo
du har röd metallic, tveksamt att dom gjorde en pärlemor röd orginal.
jag har röd metalic perlemo
enligt alla papper är det pärlemor bara ringa volvo och fråga dom
enligt alla papper är det pärlemor bara ringa volvo och fråga dom
okey hehe säger du det så riktigt ovanligt men vad heter färgkoden då? För pärlemor är ju olika lite överallt, så det blir nog inte lätt få samma mängd pärlemor hos lackeraren, vet att dom är duktiga...men även dom bästa kan ha det svårt i bland, blir intressant och se om det blir 100%
det vill vi ha bilder på ! är nyfiken på hur likt det blir, grymt svårt att inte få nyansskillnad ju. men intressant att se hela paketet på plats med lack
det vill vi ha bilder på ! är nyfiken på hur likt det blir, grymt svårt att inte få nyansskillnad ju. men intressant att se hela paketet på plats med lack
det är lite skilnad men sånt man får räkna med då det skilger 10 år på lacken så blir att polera upp de så det blir bra det kommer inom kort
ibland e är det bra att fylla år när man gör om bilen
Som sagt, jag hade lackat hela bilen, skippat taket kanske, men resten i samma nyans och kulör det skiljer för mycket när man lackar om en metallic bil, det är en på 1000 att det inte syns, och du har som har pengar förstår jag inte varför du snålar, finns inget värre än och se nyans skillnad det ser fattigt ut tyvär drar ner bilens standard från 100 till 1. Gör om och gör rätt ist putte vissa saker är värda kosta på.