1477
Sök

Inför: PREMIÄR 2011 Friday Night Meet 15 APRIL 20.00 IKEA-barkarby parkeringen

6 Inlägg
7 april 2011
88.BLUES40T5
89. Bagarn
90.Avgasen
91. Wadde med gris och audi
92. Wangis
93. Mazda6sex + 5 bilar
94. ford_mk2 + lite vänner (vilken bil återstår att se)
95. Alex_M + vänner
96.. Jac0b + vänner! och SAABen såklart!
97. Danjul
98. Kungkimmo + folk och en liten BMW
99. MatteV
100. Simster
101. Spiike
102. BlauMes + folk
103. -Mackan- + folk
104. Psyco med diverse tdr folk smile
105.simonetti med liten fabia ;P

varför åka lagligt när man kan ha kul.

457 Inlägg
7 april 2011
88.BLUES40T5
89. Bagarn
90.Avgasen
91. Wadde med gris och audi
92. Wangis
93. Mazda6sex + 5 bilar
94. ford_mk2 + lite vänner (vilken bil återstår att se)
95. Alex_M + vänner
96.. Jac0b + vänner! och SAABen såklart!
97. Danjul
98. Kungkimmo + folk och en liten BMW
99. MatteV
100. Simster
101. Spiike
102. BlauMes + folk
103. -Mackan- + folk
104. Psyco med diverse tdr folk smile
105.simonetti med liten fabia ;P
106. XL-Dempa med nissan skyline

Varje beröring av bromspedalen är första tecknet på rädsla !!!
its only illegal if you get caught!

Touch by U
910 Inlägg
7 april 2011
Oj oj oj kommer bli grym träff på Fredag Nästa vecka! smile kommer bli extremt kul det här smile

Touch by U Graphics - Give your car a Touch by U | Dekaler och grafik till din bil

Tryck och pys-åka
884 Inlägg
7 april 2011
Fprobban skrev:
Oj oj oj kommer bli grym träff på Fredag Nästa vecka! smile kommer bli extremt kul det här smile

Och din lilla vita fick ju fint sällskap i Handen C förra fredagen btw... om det var den alltså.

Touch by U
910 Inlägg
7 april 2011
wadde skrev:
Fprobban skrev:

Och din lilla vita fick ju fint sällskap i Handen C förra fredagen btw... om det var den alltså.

Då var det fel för då stod den avställd åskruvades med i garaget finns en till som är utan turbo å original som ser likadan ut här i sthlm så det var tyvärr inte jag wink

Touch by U Graphics - Give your car a Touch by U | Dekaler och grafik till din bil

Tryck och pys-åka
884 Inlägg
7 april 2011
Fprobban skrev:
[
Då var det fel för då stod den avställd åskruvades med i garaget finns en till som är utan turbo å original som ser likadan ut här i sthlm så det var tyvärr inte jag wink

Aja, falsklarm då. Men du får visualisera det , var en shjyst syn smile

Touch by U
910 Inlägg
7 april 2011
wadde skrev:
Fprobban skrev:
[

Jag får fösöka kommer få en del blickar iaf för den låter nog mer än dom flesta bilar som den är byggd nu smile hehe så det kommer bli kul att få höra vad andra tycker smile

1 801 Inlägg
7 april 2011
Fprobban skrev:
wadde skrev:
Fprobban skrev:
[

Jag får fösöka kommer få en del blickar iaf för den låter nog mer än dom flesta bilar som den är byggd nu smile hehe så det kommer bli kul att få höra vad andra tycker smile

Verkar som att jag inte är den enda som längtar efter att få se den !big_smile

Touch by U
910 Inlägg
7 april 2011
BlauMes skrev:
Fprobban skrev:
wadde skrev:

Haha jasså finns det flöer som vill titta sig lite? smile

SMR | SM Racing
651 Inlägg
7 april 2011
Kommer bli jävligt fullt på parkeringen, får nog ta och åka dit tidigt så man får en bra plats big_smile

SM Racing

Tryck och pys-åka
884 Inlägg
7 april 2011
Fprobban skrev:

Jomen audifemmorna måste få sjunga lite. Annars försvinner ju anledningen med dem smile

1 801 Inlägg
7 april 2011
Fprobban skrev:
BlauMes skrev:
Fprobban skrev:

Oh ja! Sjukt ball är den! big_smile Ville ju se den med karavanen till elmia men kan ju inte hänga med sad

Touch by U
910 Inlägg
7 april 2011
BlauMes skrev:
Fprobban skrev:
BlauMes skrev:

Oh ja! Sjukt ball är den! big_smile Ville ju se den med karavanen till elmia men kan ju inte hänga med sad

Klart du kan du får bara dissa lite wink haha tongue och kolla videoklippen så får ni en försmak smile

457 Inlägg
7 april 2011
Hoppas på att det blir bra väder nu kommer bli riktigt jobbigt om vi alla ska vara i P-huset som förra året tongue

Vestfold chiptuning Stockholm
2 405 Inlägg
7 april 2011
Lär ju inte kunna nöja oss med ett våningsplan direkt wink men rätt mäktigt o fylla hela garaget

Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden
Vestfold chiptuning Stockholm

Touch by U
910 Inlägg
7 april 2011
psyco skrev:
Lär ju inte kunna nöja oss med ett våningsplan direkt wink men rätt mäktigt o fylla hela garaget

garaget blir fullt direkt ^^ finns det inga större garage någonstans in case of liksom? smile

457 Inlägg
7 april 2011
Om jag inte mins fel så var det kö till P-huset förra året

156 Inlägg
7 april 2011
Hoppas att de blir bra väder!!!. för nu såg ja på yr.no att de ska komma lite regn :S
Nu ska jag börja be till vädergudarna om sunshine

tjing

678 Inlägg
7 april 2011
Det ska ju inte vara i parkeringshuset träffen är ju på IKEA parkeringen

Touch by U
910 Inlägg
7 april 2011
BuRrE08 skrev:
Det ska ju inte vara i parkeringshuset träffen är ju på IKEA parkeringen

Vi bara spawnar vid eventuellt skyfall om man läser allt smile så det är bara för att slippa bli blötis smile

Sök