Tack för en trevlig eftermiddag första besöket på er bana. hade roligt och alla va trevliga! Hoppas jag inte va ivägen allt förmycket?
Väntar spänt på film och bilder från alla med kameror skit kul att det är folk som lägger tid på att fota och filma!
Frågade några om det här med plogpengar men va tydligen inget sånt den här helgen? Skickar gärna på en hundring i dricks till bonden för plogning om de skulle va så:)
Du körde grön S2, eller hur?
Jävlar anamma vad det gick undan på isen, var ju ingen idé att hetsa när man såg dig närma dig i bakspegeln.
jo precis körde grön s2a.
jo den duger... skulle vilja ha lite mera punch så den orkar på 3an också annars e den ganska okej.
slitna däck också.
vilken bil körde du?
vilka e killarna som satte kameran på mitt tak? så man får ansikten på folk. det fotade en jäkla massa? e skit sugen på och se/höra om det blev några häftiga foton / film var hamnar allt?
om nån som fått några häftiga bilder har lust att skicka till mig i fullformat vore jag väldigt tacksamt.
hoppas att vädret fortsätter som idag så det blir åka en helg till!
Jag har en massa fräna bilder på dig och din bil. Kommer upp ikväll eller imorgon så håll utkik i denna tråd
Tack för en trevlig eftermiddag första besöket på er bana. hade roligt och alla va trevliga! Hoppas jag inte va ivägen allt förmycket?
Väntar spänt på film och bilder från alla med kameror skit kul att det är folk som lägger tid på att fota och filma!
Frågade några om det här med plogpengar men va tydligen inget sånt den här helgen? Skickar gärna på en hundring i dricks till bonden för plogning om de skulle va så:)
Du körde grön S2, eller hur?
Jävlar anamma vad det gick undan på isen, var ju ingen idé att hetsa när man såg dig närma dig i bakspegeln.
jo den duger... skulle vilja ha lite mera punch så den orkar på 3an också annars e den ganska okej.
slitna däck också.
vilken bil körde du?
vilka e killarna som satte kameran på mitt tak? så man får ansikten på folk. det fotade en jäkla massa? e skit sugen på och se/höra om det blev några häftiga foton / film var hamnar allt?
om nån som fått några häftiga bilder har lust att skicka till mig i fullformat vore jag väldigt tacksamt.
Tog tid för skojs skull på när du körde ett varv, tror att de blev 1 min 17 sek, inte illa! Själv fick man 1.49 som bäst
slitna däck också.
vilken bil körde du?
Dum som jag är glömde jag min kamera hemma, tur däremot att de andra hade kamerorna uppe!
Jag körde svart Bmw E36, snurrade framför dig en gång samt försökte släppa förbi dig när du väl kom bakom...
okej då e jag me.
jo det märkte att du hade koll i spegeln jämfört med vissa:D uppskatas när folk släpper förbi en(stor tumme upp) !!!
1.17 säger du hmmm borde gå att slipa en del då jag inte riktigt fick till kurvan vid depån. men borde bli bättre med att skifta däck fram och bak då fram däcken börjar bli slitna.. hoppas det går att åka en till helg..
http://vimeo.com/20779545 Ett litet klipp ifrån mig Synd att jag inte hade någon kamera för ett par helger sedan när jag körde på eran bana när den var nyplogad
nere och tittade på isen nu och har inte hänt mycket idag
och inte speciellt mycke plus i sikte kan nog bli en sväng till innan våren!
Ja en gång till kan vi nog köra! Men tror nog att det kanske blir sista gången men vi får se hur vädret är nästa vecka helt enkelt!
Christopher_ skrev:
http://vimeo.com/20779545 Ett litet klipp ifrån mig Synd att jag inte hade någon kamera för ett par helger sedan när jag körde på eran bana när den var nyplogad
Dedär ser inte ut och vara våran bana? Är det kanske den som ligger lite längre bort typ vid husbygropen?
En liten heads up bara.. I dagens Mälaröarnas stod det att folk ringt polisen ang. körningen på isen vid Nyckelby.. Hade det på känn att det inte skulle dröja länge innan nån pensionär tröttnade..
En liten heads up bara.. I dagens Mälaröarnas stod det att folk ringt polisen ang. körningen på isen vid Nyckelby.. Hade det på känn att det inte skulle dröja länge innan nån pensionär tröttnade..
Lite märkligt att det inte hänt tidigare. Brukar alltid stå att polisen fått klagomål men har nog aldrig sett att de varit ute