5597
Sök

Angående: Stående Iskörningsträff på Ekerö varje söndag kl. 12.00

Fullständigt galen
319 Inlägg
7 mars 2011
Vinga skrev:
Chevrolet_racing skrev:
Vinga skrev:

Haha skyll på däcken och diffen du bara tongue

hahaha om jag gör tongue fast sen var det ju lite skit bakom spakarna också tongue

haha Mesta skiten satt nog bakom ratten wink hihi

haha jo jag tror det med xP

Full gas spar tid!
Loud pipes saves lives!
Full choke och öppna spjäll!
N.O.S Cruisers Stockholm

Team Whiplash Racing
22 Inlägg
7 mars 2011
Ja meka dit kameran på ditt tak smile

Team Whiplash Racing
210 Inlägg
7 mars 2011
flipflash skrev:
MiWi skrev:
flipflash skrev:
Tack för en trevlig eftermiddag första besöket på er bana. hade roligt och alla va trevliga! Hoppas jag inte va ivägen allt förmycket?

Väntar spänt på film och bilder från alla med kameror skit kul att det är folk som lägger tid på att fota och filma!

Frågade några om det här med plogpengar men va tydligen inget sånt den här helgen?
Skickar gärna på en hundring i dricks till bonden för plogning om de skulle va så:)

Du körde grön S2, eller hur?

Jävlar anamma vad det gick undan på isen, var ju ingen idé att hetsa när man såg dig närma dig i bakspegeln. smile

jo precis körde grön s2a.

jo den duger... skulle vilja ha lite mera punch så den orkar på 3an också annars e den ganska okej.

slitna däck också.

vilken bil körde du?

vilka e killarna som satte kameran på mitt tak? så man får ansikten på folk. det fotade en jäkla massa? e skit sugen på och se/höra om det blev några häftiga foton / film var hamnar allt?

om nån som fått några häftiga bilder har lust att skicka till mig i fullformat vore jag väldigt tacksamt.

hoppas att vädret fortsätter som idag så det blir åka en helg till!

Jag har en massa fräna bilder på dig och din bil. Kommer upp ikväll eller imorgon så håll utkik i denna tråd
Senast redigerat av rymdhunden (7 mars 2011)

Team Whiplash Racing
In och gilla på facebook ------> https://www.facebook.com/pages/Rymdhund … 8989961905

Team Whiplash Racing
22 Inlägg
7 mars 2011
ikväll röstar jag för smile

Team Whiplash Racing
210 Inlägg
7 mars 2011
I`ll try bitch smile

Team Whiplash Racing
In och gilla på facebook ------> https://www.facebook.com/pages/Rymdhund … 8989961905

186 Inlägg
7 mars 2011
Trådstartare
flipflash skrev:
MiWi skrev:
flipflash skrev:
Tack för en trevlig eftermiddag första besöket på er bana. hade roligt och alla va trevliga! Hoppas jag inte va ivägen allt förmycket?

Väntar spänt på film och bilder från alla med kameror skit kul att det är folk som lägger tid på att fota och filma!

Frågade några om det här med plogpengar men va tydligen inget sånt den här helgen?
Skickar gärna på en hundring i dricks till bonden för plogning om de skulle va så:)

Jävlar anamma vad det gick undan på isen, var ju ingen idé att hetsa när man såg dig närma dig i bakspegeln. smile

jo den duger... skulle vilja ha lite mera punch så den orkar på 3an också annars e den ganska okej.

slitna däck också.

vilken bil körde du?

vilka e killarna som satte kameran på mitt tak? så man får ansikten på folk. det fotade en jäkla massa? e skit sugen på och se/höra om det blev några häftiga foton / film var hamnar allt?

om nån som fått några häftiga bilder har lust att skicka till mig i fullformat vore jag väldigt tacksamt.

Tog tid för skojs skull på när du körde ett varv, tror att de blev 1 min 17 sek, inte illa! smile Själv fick man 1.49 som bäst tongue

17 Inlägg
7 mars 2011
MiWi skrev:
flipflash skrev:
MiWi skrev:

slitna däck också.

vilken bil körde du?

Dum som jag är glömde jag min kamera hemma, tur däremot att de andra hade kamerorna uppe! smile

Jag körde svart Bmw E36, snurrade framför dig en gång samt försökte släppa förbi dig när du väl kom bakom... smile

okej då e jag me.

jo det märkte att du hade koll i spegeln jämfört med vissa:D uppskatas när folk släpper förbi en(stor tumme upp) !!!

1.17 säger du hmmm borde gå att slipa en del då jag inte riktigt fick till kurvan vid depån. men borde bli bättre med att skifta däck fram och bak då fram däcken börjar bli slitna.. hoppas det går att åka en till helg..

jag röstar också för ikväll !!!big_smile

Team Whiplash Racing
210 Inlägg
7 mars 2011
Hoppas eran kväll är räddad smile

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=207273

puss

Team Whiplash Racing

17 Inlägg
7 mars 2011
rymdhunden skrev:
Hoppas eran kväll är räddad smile

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=207273

puss

you made my day!!!!! grymma bilder!

när kommer det film när kommer det film när kommer det film:Dbig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smile

Team Whiplash Racing
210 Inlägg
7 mars 2011
Ska hetsa polarn men dröjer säkert några dagar :p

Team Whiplash Racing

17 Inlägg
7 mars 2011
rymdhunden skrev:

i´ll be waiting:D

nere och tittade på isen nu och har inte hänt mycket idag

och inte speciellt mycke plus i sikte kan nog bli en sväng till innan våren!

258 Inlägg
7 mars 2011
jaa va fan måste åka en gång till med v6an!! synd att den paja sist hmm ena länkarms staget gick av hmm

442 Inlägg
8 mars 2011
matte_dj skrev:
jaa va fan måste åka en gång till med v6an!! synd att den paja sist hmm ena länkarms staget gick av hmm

Behöver du ett stag? Skicka PM!

258 Inlägg
8 mars 2011
MiWi skrev:
matte_dj skrev:

nej då de va en bult som gick av bara ^^ ska fixa de i dag smile

442 Inlägg
8 mars 2011
matte_dj skrev:
MiWi skrev:
matte_dj skrev:

nej då de va en bult som gick av bara ^^ ska fixa de i dag smile

Skönt det! smile

22 Inlägg
8 mars 2011
http://vimeo.com/20779545 Ett litet klipp ifrån mig smile  Synd att jag inte hade någon kamera för ett par helger sedan när jag körde på eran bana när den var nyplogad smile

www.bombrepa.se
Sommarleksak: KTM 690 SMC
Vinterleksak: Volvo 245 Turbo Intercooler Megasquirt & Edis, Aussie Locker.

186 Inlägg
8 mars 2011
Trådstartare
flipflash skrev:
rymdhunden skrev:

i´ll be waiting:D

nere och tittade på isen nu och har inte hänt mycket idag

och inte speciellt mycke plus i sikte kan nog bli en sväng till innan våren!

Ja en gång till kan vi nog köra! smile Men tror nog att det kanske blir sista gången men vi får se hur vädret är nästa vecka helt enkelt! smile

Christopher_ skrev:
http://vimeo.com/20779545 Ett litet klipp ifrån mig smile  Synd att jag inte hade någon kamera för ett par helger sedan när jag körde på eran bana när den var nyplogad smile

Dedär ser inte ut och vara våran bana? Är det kanske den som ligger lite längre bort typ vid husbygropen? tongue
Senast redigerat av daniel_audi92 (8 mars 2011)

Cupra_
8 mars 2011
En liten heads up bara.. I dagens Mälaröarnas stod det att folk ringt polisen ang. körningen på isen vid Nyckelby.. Hade det på känn att det inte skulle dröja länge innan nån pensionär tröttnade..

162 Inlägg
8 mars 2011
Deception skrev:
En liten heads up bara.. I dagens Mälaröarnas stod det att folk ringt polisen ang. körningen på isen vid Nyckelby.. Hade det på känn att det inte skulle dröja länge innan nån pensionär tröttnade..

Lite märkligt att det inte hänt tidigare. Brukar alltid stå att polisen fått klagomål men har nog aldrig sett att de varit ute wink

Cupra_
8 mars 2011
Haha nej oftast skiter de väl i sånna där saker.. Men har man osis är de ute o snurrar tongue

Sök