6 februari 2011
Trådstartare
behöver hjälp med att koppla in slutsteg och basar,
har 1 slutsteg på 1500watt och ett annat på 1000watt, undrar hur och om jag kan koppla in dom 2 slutstegen i varann så dom orka driva 1 stx 12'' 1000watt bas och 2 autotek 12'' 1400watt basar,
hur ska jag koppla stegen?
är det så att jag behöver 3 likadana basar eller kan jag koppla in dom jag har?
har lågnivå kablar och remote kabel är det några mer kablar jag behöver?
obs: förlåt om jag är dålig på förklara men jag är sämst med ljudkoppling :p
Senast redigerat av noobmonkey (6 februari 2011)