Hade problem att min Nokiabox tappade DD-ljudet från CD, ändrade i boxen till mpeg istället.
Visst så får jag bara DPLII på stereon nu men jag har ljud.....
Kolla iställningarna i boxen då din tv kanske inte stödjer att skicka vidare DD och dyl.
Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP