Lackerare i helsingborgs området.

Windwalker
8 februari 2011 · 23 Inlägg

Är så att jag har kollat på en bil, som är i behov av lackering och innan jag köper den hade jag gärna velat hitta någon som skulle kunna lackera den till ett bättre pris än västraberga billack i alla fall (20k).
Det som skall lackas är i princip hela bilen förutom invändigt och motor utrymme.

Vet du någon som kan lacka den, färgen den skall ha är antingen saabs Laser red, eller Röd metalic.

Billy__bob
8 februari 2011 · 496 Inlägg

Vet ej om lactyl som det hette finns kvar i ängelholm. Du kan ju alltid söka och se om det finns fortfarande. Ligger i så fall vid skånebil.

Mvh Billy

Windwalker
9 februari 2011 · 23 Inlägg

Nu menade jag typ hobby lackerare som kan göra det för materialkostnad samt en mindre kostnad för besväret!

Cruizr
10 februari 2011 · 417 Inlägg

Windwalker skrev:
Är så att jag har kollat på en bil, som är i behov av lackering och innan jag köper den hade jag gärna velat hitta någon som skulle kunna lackera den till ett bättre pris än västraberga billack i alla fall (20k).
Det som skall lackas är i princip hela bilen förutom invändigt och motor utrymme.

Vet du någon som kan lacka den, färgen den skall ha är antingen saabs Laser red, eller Röd metalic.

Västra berga Billack är kända för att vara dyrast (och bäst) i stan. Men 20 000:- för en hellack (inkl. moms) låter billigt! Det finns många lackverkstäder i hbg-området, så ring runt! Det finns säkert nån som kan göra det med bra resultat utan kvitto, om lägsta pris var viktigast för dig.

Mvh/ Jocke

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang