6344
Sök

Hemsida/bilder på feta Bmw E38

12 086 Inlägg
8 februari 2011
Trådstartare
Undrar om någon kan lite bra sidor med feta E38? Gärna inriktat på fälgar..

Jag har googlat men hittar inget speciellt..

Egenföretagare
999 Inlägg
12 086 Inlägg
8 februari 2011
Trådstartare
Dom har jag sätt smile Tänkte om de fanns någon sida med samlade bilder, typ som e34.de bildarkiv.

1 482 Inlägg
9 februari 2011
inte bara jag som är snuskigt sugen på 740/750 till sommaren verkar det som? smile

BLT Service
Theracords Music Label

Egenföretagare
999 Inlägg
9 februari 2011
En välutrustad E38 i bra skick med rätt motor (V8/V12) är nog det mest prisvärda man kan hitta!

Byggare Behm
562 Inlägg
16 mars 2011
Mmm, snyggaste sedanen någonsin , enligt amerikanska bilägare.

Köpte själv en E38 strax före jul , en -95ans 740 , M60-motorn 4.0 liters , 286 hk / 400 nm.
Speciellt med min är att det är en 6 vxl manuell låda , vilket jag föredrar.
Den är väl inte optimal att åka med som läget är just nu men skönare bil med lite gangsterkänsla finns inte.

Folk underskattar E38´an, den ser tung ut men den väger bara 1870 kg och med nästan 300 hk så rör den på sig. Älskar den här bilen , skön som en skinnsoffa och prestanda som en bra sportbil.

Vill uppmuntra folk att köpa en E38, för den är en drömbil för många. Men se till att kolla upp den noga, ta hjälp av Autopower´s Beg guide.

Sist men inte minst : Folk stör sig på folk som kör dessa feta Bmw´er , skit i det tongue

Btw : Cardomain är överlägset störst i USA , finns många E38`or att titta på.

Långt ifrån proffs men gör det jag kan.
Sköter man saker snyggt så klarar man sig bättre, alltid.

2 982 Inlägg
16 mars 2011
_Jonex_ skrev:
Mmm, snyggaste sedanen någonsin , enligt amerikanska bilägare.

Köpte själv en E38 strax före jul , en -95ans 740 , M60-motorn 4.0 liters , 286 hk / 400 nm.
Speciellt med min är att det är en 6 vxl manuell låda , vilket jag föredrar.
Den är väl inte optimal att åka med som läget är just nu men skönare bil med lite gangsterkänsla finns inte.

Folk underskattar E38´an, den ser tung ut men den väger bara 1870 kg och med nästan 300 hk så rör den på sig. Älskar den här bilen , skön som en skinnsoffa och prestanda som en bra sportbil.

Vill uppmuntra folk att köpa en E38, för den är en drömbil för många. Men se till att kolla upp den noga, ta hjälp av Autopower´s Beg guide.

Sist men inte minst : Folk stör sig på folk som kör dessa feta Bmw´er , skit i det tongue

Btw : Cardomain är överlägset störst i USA , finns många E38`or att titta på.

1870Kg ?.. måste väl vara mer...
min 5 serie väger nästan där...

Byggare Behm
562 Inlägg
16 mars 2011
Rock-Star skrev:
1870Kg ?.. måste väl vara mer...
min 5 serie väger nästan där...

Nepp, står i regbeviset , V8´n är ju helaluminium och en hel del chassi delar också.

Långt ifrån proffs men gör det jag kan.
Sköter man saker snyggt så klarar man sig bättre, alltid.

Sök