6962
Sök

Roliga ritade bilder på bilar

785 Inlägg
12 februari 2011
Trådstartare
Hej.

Letar efter en bild på en corvette C6:a i samma stil som den jag har på som avatar just nu.

Någon som vet var jag kan få tag på det?

Kommer inte ihåg vart jag hittade den jag har idag.

Mvh Målarn

Its not the fart that kills, its the smell...

4 767 Inlägg
12 februari 2011

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

785 Inlägg
12 februari 2011
Trådstartare
Tackar... Precis de jag menade, men var kan man ladda ner dem? Eller det e Copyright på dem kan jag tro...   tongue

1 738 Inlägg
12 februari 2011
Jag målar mina egna coolart bilder big_smile Tar och kopierar ut en bild på en helt vanlig bil, säg en supra! Sen överdriver jag allt som coolart bilderna gör som te.x däck kjolpaket m.m!

Vill du se en av mina ritningar så kan jag lägga upp här? Har målat av en kompis 300zx! vart riktigt grym wink

Tänkte faktiskt annonsera och ta en peng för önskad målad bild om någon var intresserad wink

785 Inlägg
13 februari 2011
Trådstartare
Hmmm Hittar ingen på C6:där heller.... suck..

940RDalle: har du någon provbild som du ritat man kan få se på?

Mvh Målarn

1 738 Inlägg
13 februari 2011
Fredde_Vette skrev:

Mvh Målarn

Jovisst wink ska lägga upp en så snart jag kan!

1 738 Inlägg
13 februari 2011
940RDALLE skrev:
Fredde_Vette skrev:

Mvh Målarn

Jovisst wink ska lägga upp en så snart jag kan!

Jag gör så här, jag kopierar ut en snyggt tagen bild på en c6:a o så målar jag den till något snyggt i veckan!

785 Inlägg
13 februari 2011
Trådstartare
Lysande.... Väntar med spänning..

Har höga krav, jag e ju målare... hehe  tongue

1 738 Inlägg
13 februari 2011
Jag vart sugen så jag målade ett exempel på en timma! bättre går ju och lite fäg så blir det fint wink

https://www1.garaget.org/gallery/images/100/99779/99779-60a5112cd4cd6b46f42d99a5f14b02b9.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/100/99779/99779-b52bc41808eb568f6dca62d496a59982.jpg

Inte direkt som de riktiga coolartbilderna men dugligt, dom är u trots allt data ritade

https://www1.garaget.org/gallery/images/100/99779/99779-eaee58df4f13407e024b84cc1a637da0.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/100/99779/99779-9f54ea8051ffe6b8f82b1731d78ef276.jpg

785 Inlägg
13 februari 2011
Trådstartare
Fan...!! Du e ju riktigt duktig...

Vad ska du ha för en färdig?

1 738 Inlägg
13 februari 2011
Hehe tackar tackar big_smile trodde jag skulle bli dumförklarad. Alltså jag är inget bra på o göra skuggor så jag färglägger mina ritningar direkt som de ser ut som ovan! Jag skulle kunna rita en åt dig för hobbyns skull, jag är inte duktigt nog för att kunna ta betalt! Men om du skickar bild, vad du vill ha för fälgar, kjolpaket, avgas, backspegel m.m alla detaljer eller om du redan har en bild som jag bara ska "hotta" till lite så gör jag en ritning som ovan och så får du färglägga den själv? Du var väll målare wink

1 738 Inlägg
14 februari 2011
jimmzzan skrev:
jävlar va fräscht 940rdalle!

Det tackar jag för! big_smile

785 Inlägg
14 februari 2011
Trådstartare
940RDALLE skrev:
Hehe tackar tackar big_smile trodde jag skulle bli dumförklarad. Alltså jag är inget bra på o göra skuggor så jag färglägger mina ritningar direkt som de ser ut som ovan! Jag skulle kunna rita en åt dig för hobbyns skull, jag är inte duktigt nog för att kunna ta betalt! Men om du skickar bild, vad du vill ha för fälgar, kjolpaket, avgas, backspegel m.m alla detaljer eller om du redan har en bild som jag bara ska "hotta" till lite så gör jag en ritning som ovan och så får du färglägga den själv? Du var väll målare wink

Tjenare igen...

Det går bra att du fortsätter på ZR-1 :an som du börjat på... ser jäv--t ball ut.
Tanken var att jag skulle ha en avatar som passar till min C6, som jag kan ha här på Garaget samt på klubbens forum..

Färga den kan jag nog göra... eller försöka. smile

Mvh Målarn

1 738 Inlägg
14 februari 2011
Fredde_Vette skrev:
940RDALLE skrev:

Tjenare igen...

Det går bra att du fortsätter på ZR-1 :an som du börjat på... ser jäv--t ball ut.
Tanken var att jag skulle ha en avatar som passar till min C6, som jag kan ha här på Garaget samt på klubbens forum..

Färga den kan jag nog göra... eller försöka. smile

Mvh Målarn

Härligt då fixar jag det wink bild fram eller bak på zr1? Jag tycker bak blir alltid grymast smile något önskemål på stuk? Typ racing original eller påhittat? Såg att du skrev fortsätt på den jag gjort men ville bara kolla en extra gång wink

785 Inlägg
14 februari 2011
Trådstartare
Hej igen.

Gärna bak, som du börjat på...
Gärna med 4 pipor bak..
Gärna svart..  smile

Hehe, många önskemål..

Du kommer nog få mycket att göra sen, med att rita bilar till alla här.

Mvh Målarn

1 738 Inlägg
14 februari 2011
Okej men då ordnar jag det wink ska försöka göra den till helgen! Har inte tid nu i veckan tyvärr, men jag mallar dig när den är färdig smile

Ha det

785 Inlägg
15 februari 2011
Trådstartare
Fan vad nyfiken jag är...  tongue

1 738 Inlägg
15 februari 2011
Fredde_Vette skrev:
Fan vad nyfiken jag är...  tongue

Hehe bra bra wink ska försöka göra mitt bästa! Jag kör original zr1 rakt igenom! Samma bild som ovan!

1 738 Inlägg
15 februari 2011
alseryd skrev:
Vill ge nån en utmaning. Prova rita av en Buick Riviera 1965.
Vill bara önska er lycka till.
Mvh Eva.

Mörda mig inte med dumförklarningar nu, men jag tycker att rivieran har liknande linjer som en gto, målade en sån för ett tag sen och det var inte så jätte svårt wink men allt är en utmaning, kan vara kul att lägga en buick på lager i galleriet wink

Sök