men någon som har byggt in en sådan å har någon snygg bild på det isf??
vetefan vart ja ska ha den vill inte ha den i handsfacket å vill gärna ha allt annat kvar som sitter på bilen vid stereon)= och vill inte plasta å bygga om hela alltet för en stereos skull..
asså det e inte riktigt den modellen som länken. utan något i den storleken;) var asså storleken på själva stereon ja menade att den e stor som fan å kan inte bygga in den :S