2480
Sök

hjälp me livets svåra sida....

733 Inlägg
24 juli 2006
Trådstartare
va ska man göra när de verkligen inte känns som att e finns någon bättre utväg?? =/ du vet, när allt känns hopplöst.. va faan ska man göra då?!

This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.

BMW Power
2 362 Inlägg
24 juli 2006
Bita ihop och leva vidare.

BMW, bogsering med wire :/

90mil+ på en tank.
484 Inlägg
24 juli 2006
Ta ett par favorit skivor,tanka bilen full och bara glida runt på sina favorit vägar.
En lite slingrig softig skogs väg, funkar för mej iallafall.
-inge hets körande, utan mer soft.Annars kan man inte tänka.

Diesel is the blood of satan.

Husägare
268 Inlägg
24 juli 2006
bryt ihop o kom igen smile

no turbo shit just real power

733 Inlägg
24 juli 2006
Trådstartare
Injen skrev:
bryt ihop o kom igen smile

joo, har försökt... men de börjar bli lite väl mkt nu.. har typ förlorat allt på två månader nu.. de e jävligt tungt nu...

This Bitch Bites

8 156 Inlägg
24 juli 2006
Vet hur det känns. Själv så brukar jag rensa tankarna genom att gå några mil och nu på sommaren brukar jag simma några kilometer.
Det bästa är att ha någon vän som man kan fika med och bara relaxa.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

733 Inlägg
24 juli 2006
Trådstartare
joo... har typ varit ute o gått me hunden ett bra tag varje kväll, tyst, lugnt o kallt då. hehe, joo, ovänn me min bästa kompis.. varit "bästisar" i typ 16 år, den andra tjejkompisen ja kunde prata me allt om, jaa.. hon dog för snart två månadersen :'( kompisarna efter de, ja dom har åkt till paris. de känns lite ensamt nu...

This Bitch Bites

Svindåre
1 433 Inlägg
24 juli 2006
whiper skrev:
joo... har typ varit ute o gått me hunden ett bra tag varje kväll, tyst, lugnt o kallt då. hehe, joo, ovänn me min bästa kompis.. varit "bästisar" i typ 16 år, den andra tjejkompisen ja kunde prata me allt om, jaa.. hon dog för snart två månadersen :'( kompisarna efter de, ja dom har åkt till paris. de känns lite ensamt nu...

tungt... men dom kommer väl hem igen!

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!

733 Inlägg
24 juli 2006
Trådstartare
ErskPersk skrev:
whiper skrev:

jodå, de gör dom.. lagom tills de att ja flyttar 50 mil upp till  ingenstans.. *falun*

This Bitch Bites

3 113 Inlägg
24 juli 2006
whiper skrev:
jodå, de gör dom.. lagom tills de att ja flyttar 50 mil upp till  ingenstans.. *falun*

Lev för det du älskar och ge aldrig upp. tappa aldrig kontakten med kompisarna. ringa, meila, brev - vad som hälst.

livet har sina små hörn men med lite spackel och verktyg så löser det sig wink

Semper Fi

Fartglad
336 Inlägg
24 juli 2006
Ut och träffa nytt folk!! Du kanske inte behöver belasta allt på en främling, men iaf så du får något/någon annat/annan att tänka på! Sen kan det vara ganska skönt o snacka med ngn utomstående...

Bara o bita ihop, livet har mer att erbjuda än döden!

Power without Quattro is useless!

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
24 juli 2006
flytta är faktiskt ett hett tips starta om på nytt

2 652 Inlägg
24 juli 2006
drick ett par öl sen är livet som nytt ,, håller på med de just nu smile

256 Inlägg
24 juli 2006
whiper skrev:
ErskPersk skrev:
whiper skrev:

jag bor i falun :p

Lada-missbrukare
566 Inlägg
24 juli 2006
bmw_z skrev:
drick ett par öl sen är livet som nytt ,, håller på med de just nu smile

Går inte att dränka bekymmren i alkohol..!!! Dom kan simma!!!

-Lada 1200 TIC -85 "The Vladimir-Driftern"
"Livet är för kort för att köra med dåliga bilar!"
-Honda Accord 2.0i Sport -03 "Bruksbilen"

2 652 Inlägg
24 juli 2006
hehe nej men man kan slappna av en stund - ta dag för dag .

The one and only
1 091 Inlägg
24 juli 2006
jinxs skrev:
Ta ett par favorit skivor,tanka bilen full och bara glida runt på sina favorit vägar.
En lite slingrig softig skogs väg, funkar för mej iallafall.
-inge hets körande, utan mer soft.Annars kan man inte tänka.

det funkar för mig oxå... men huvudsaken är att man inte sitter sysslolös för länge, då börjar tankarna surra igen;)

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.

121 Inlägg
24 juli 2006
Det gäller att hålla sig sysselsatt, fixa med huset, bilen, hundarna osv. Inte slappa framför tv:n eller så.

Att komma två är att förlora!

733 Inlägg
24 juli 2006
Trådstartare
får tacka för alla tips smile

just nu sitter ja sysslolös.. va ute ca två timmar me hunden... kan ifs gå o simma över sjön o tbx igen... måste byta olja på bilen, men inget ja kan göra nu iaf... o inte vawxa den heller, tror ja gjort de tre dar i rad nu =/ kan inte börja plocka ner nya bilen heller.. men de ska iaf bli sköntatt flytta.. komma ifrån alla problem smile

This Bitch Bites

10 287 Inlägg
24 juli 2006
Sånt här är allvarligt och om du inte har det så bör du försöka hitta någon som du kan prata igenom allt med. Svenska Kyrkan kan ställa upp med samtalspartners som har absolut tystnadsplikt och stor vana att prata med folk i svåra situationer.
(jag är själv inte kristen men rekommenderar ändå detta då dom är helt seriösa och inte har som mål att få fler kyrkobesökare).

Jag vet flera personer på min arbetsplats som i situationer som tex utbrändhet har fått hjälp på detta sätt.

Dra dig inte för att ringa - det finns absolut inget att skämmas för - alla människor får problem förr eller senare som dom behöver prata igenom och få styrning på.

Jag vet själv hur det känns. En av mina klasskamrater i Gymnasiet dog natten före examen i epelepsi och två av mina bästa polare dog när jag gick på teknis.

/Göran

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI

Sök