7303
Sök

hjälp me livets svåra sida....

lundwall
8 september 2006
whiper skrev:
ja vet. men hans vänner vill bara väl, efter de ja vart me om vill dom inte att de ska hända mig nått igen, så dom håller koll på mig, bara de att ibland blir de fel. ja blir mer rädd an ser de som en trygghet. j avet va de e för människor o de e de som gör mig rädd. min kille satt i häcktet o då kunde han inte gör nått tex... hur man än förklarar de så blir de fel.

Ett tips är att ge fan i att ha en pojkvän som sitter i häkte, och troligtvis att umgås med hans polare med. Att umgås med kriminella drägg är oftast inte något som gör ens liv bättre, på något endaste sätt. Om du dessutom inte vet om du kan lita på killen, så ska du absolut inte vara tillsammans med honom.

733 Inlägg
8 september 2006
Trådstartare
Shorty666 skrev:
whiper skrev:
va ska man göra när de verkligen inte känns som att e finns någon bättre utväg?? =/ du vet, när allt känns hopplöst.. va faan ska man göra då?!

Börja supa på fredan å sluta på söndan så man får jobba på måndan igen....

jaa.. men man ska ha råd me de oxå tongue speciellt när man inte jobbar utan bara går i skolan o ska ha råd till att fixa saabjävlen oxå...

This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.

362 Inlägg
8 september 2006
whiper skrev:
Shorty666 skrev:
whiper skrev:
va ska man göra när de verkligen inte känns som att e finns någon bättre utväg?? =/ du vet, när allt känns hopplöst.. va faan ska man göra då?!

jaa.. men man ska ha råd me de oxå tongue speciellt när man inte jobbar utan bara går i skolan o ska ha råd till att fixa saabjävlen oxå...

jeje oki.... får väl tycka synd om dej å ge en *kraaam* då...

733 Inlägg
8 september 2006
Trådstartare
lundwall skrev:
whiper skrev:
ja vet. men hans vänner vill bara väl, efter de ja vart me om vill dom inte att de ska hända mig nått igen, så dom håller koll på mig, bara de att ibland blir de fel. ja blir mer rädd an ser de som en trygghet. j avet va de e för människor o de e de som gör mig rädd. min kille satt i häcktet o då kunde han inte gör nått tex... hur man än förklarar de så blir de fel.

Ett tips är att ge fan i att ha en pojkvän som sitter i häkte, och troligtvis att umgås med hans polare med. Att umgås med kriminella drägg är oftast inte något som gör ens liv bättre, på något endaste sätt. Om du dessutom inte vet om du kan lita på killen, så ska du absolut inte vara tillsammans med honom.

joo, men han e ute nu iaf. men ja förstå va du menar, men ja känner även lite som så att ja inte vågar/vill. då står ja helt ensam o de e nått ja inte kan. ja vet att han o hans kompisar bar ae problem för mig, plus allt annat som händer hela tiden. sen spelar de ingen störra roll, för ja litar typ inte på nån. ja kommer troligt vis inte kunna lita på nästa kille ja har heller.. men men..

This Bitch Bites

733 Inlägg
8 september 2006
Trådstartare
Shorty666 skrev:
whiper skrev:
Shorty666 skrev:

haha tongue jaa.. tyck synd om mej, ja har en saab big_smile

This Bitch Bites

362 Inlägg
8 september 2006
whiper skrev:
Shorty666 skrev:
whiper skrev:

Oahaha!!! Jo ja får väl de... farsan tog ett kort på mej när ja flyttade på en gammal 900:a... fan va ja hatar han... hoho!  men gillar du Saab ska du klart åka en sån... smile

733 Inlägg
8 september 2006
Trådstartare
Shorty666 skrev:
whiper skrev:
Shorty666 skrev:

Oahaha!!! Jo ja får väl de... farsan tog ett kort på mej när ja flyttade på en gammal 900:a... fan va ja hatar han... hoho!  men gillar du Saab ska du klart åka en sån... smile

blev du sur på han för bara de tongue tur du inte har min pappa då wink han har bara saab o haft ganska många tongue nää, men ja gillar dom inte, min drivs ju i fel ändå, funderade på att byta de big_smile men nää, sket i de, för mkt jobb som inte lönar sej tongue o sen fick ja ju den bara me.. så den har inte kostat mig nått än iaf ;D

This Bitch Bites

362 Inlägg
8 september 2006
whiper skrev:
Shorty666 skrev:
whiper skrev:

blev du sur på han för bara de tongue tur du inte har min pappa då wink han har bara saab o haft ganska många tongue nää, men ja gillar dom inte, min drivs ju i fel ändå, funderade på att byta de big_smile men nää, sket i de, för mkt jobb som inte lönar sej tongue o sen fick ja ju den bara me.. så den har inte kostat mig nått än iaf ;D

Hehe jo ja e väl en såndär saabhatare men en v4 kombi e juh ganska hård! big_smile

679 Inlägg
8 september 2006
Men kör inte du passat?

Annars så är ju 2-taktaren en het bil!

Flyttade killen med förresten?
Tycker inte det verkar som att han direkt bidrar till att du ska må bättre!
Senast redigerat av BoraV6 (8 september 2006)

lundwall
8 september 2006
Shorty666 skrev:

Ja, att stjälpa i sig depressivt nervgift som alkohol är ju verkligen bra i en sån situation.

362 Inlägg
8 september 2006
lundwall skrev:
Shorty666 skrev:

Ja, att stjälpa i sig depressivt nervgift som alkohol är ju verkligen bra i en sån situation.

Absolut! smile

lundwall
8 september 2006
whiper skrev:
joo, men han e ute nu iaf. men ja förstå va du menar, men ja känner även lite som så att ja inte vågar/vill. då står ja helt ensam o de e nått ja inte kan. ja vet att han o hans kompisar bar ae problem för mig, plus allt annat som händer hela tiden. sen spelar de ingen störra roll, för ja litar typ inte på nån. ja kommer troligt vis inte kunna lita på nästa kille ja har heller.. men men..

Så länge du håller dig kvar vid det som gör ditt liv trasigt, så kommer ditt liv fortsätta vara trasigt. Det är ren och skär logik. Alltså, så länge du väljer att umgås med honom och hans kompisar, så kommer du fortsätta ha alla dessa problem. Det är inte förrän du själv gör något åt problemen som det kommer hända något.

362 Inlägg
8 september 2006
lundwall skrev:
whiper skrev:

Så länge du håller dig kvar vid det som gör ditt liv trasigt, så kommer ditt liv fortsätta vara trasigt. Det är ren och skär logik. Alltså, så länge du väljer att umgås med honom och hans kompisar, så kommer du fortsätta ha alla dessa problem. Det är inte förrän du själv gör något åt problemen som det kommer hända något.

Om man säger så här: Mitt liv e åt helvete och dom s.k. vännerna inte finns då.... fan gör man dådå?

733 Inlägg
8 september 2006
Trådstartare
BoraV6 skrev:
Men kör inte du passat?

njää, passaten följde inte me upp, står kvar vid de ja fortfarande kallar hemma, göteborg.

har en saab 9000 CD ;D as cool big_smile

nope, killen o ja har haft distansförhållande hela tiden, när ja flyttade så kom ja närmare han, nu e de bara en timma ist för fem mellan oss.

This Bitch Bites

733 Inlägg
8 september 2006
Trådstartare
lundwall skrev:
whiper skrev:

ja vet, ja vet. de e de som gör ont. att ja ska behöva ge upp de ja älskar för att bli glad igen!

This Bitch Bites

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
8 september 2006
använd underkäken för vad den är till för.. bit i hop och lev vidare  den ända lösningen

Team Insane Racing

679 Inlägg
9 september 2006
whiper skrev:
BoraV6 skrev:
Men kör inte du passat?

njää, passaten följde inte me upp, står kvar vid de ja fortfarande kallar hemma, göteborg.

nope, killen o ja har haft distansförhållande hela tiden, när ja flyttade så kom ja närmare han, nu e de bara en timma ist för fem mellan oss.

Ok, men släng upp lite bilder på Saaben då!!!

lundwall
9 september 2006
Shorty666 skrev:
Om man säger så här: Mitt liv e åt helvete och dom s.k. vännerna inte finns då.... fan gör man dådå?

Om man inte känner att man klarar det själv, eller med de vänner eller familjemedlemmar som finns att tillgå, så är det inte alls dumt att prata med en psykolog. Det kostar dig bara som ett sjukhusbesök. Det kan få en på rätt köl igen... och inget problem är för litet eller för stort för dem.

733 Inlägg
9 september 2006
Trådstartare
BoraV6 skrev:
whiper skrev:
BoraV6 skrev:
Men kör inte du passat?

Ok, men släng upp lite bilder på Saaben då!!!

finns på min sida under projekt tongue har ju inte börjat me den än, så den e solblekt o rosthål ;D men ska ta bättre kort på den när ja åker ner till gbg igen o se om ja kan få upp den på nått sätt big_smile

This Bitch Bites

733 Inlägg
9 september 2006
Trådstartare
jaha... när ja trodde ja hade förlorat de ja kunde, så kommer ja förlora mer. ja evt att ja kommer förlora min kille, inte bara så att de tar slut, men han kommer att försvinna för alltid. han har en sjukdom som inte går att bota, men äter nu bromsmediciner. jag har förlorat en jätte nära tjejkompis o en killkompis till mig o killen. ja trodde att detta va allt, men fick igår veta att ja kanske även kommer förlora min bästa kompis, vi har varit kompisar hela uppväxten. sen nyfödda typ. o nu ska de oxå ta slut!! de betyder att ja kanske förlorar 4 nära vänner på ett år!! de e faan inte rättvist ;'(

This Bitch Bites

Sök