6298
Sök

Finns det så kallat "addon"till saab 9-3 Ev kan spoilerkitt vara av intresse skicka pm isf

876 Inlägg
21 februari 2011
Trådstartare
Som rubriken lyder d.v.s finns det något addon liknande att köpa till saab 9-3a 1999a?

Jag har sökt på nätet men bara hitta stora "Plastpaket" samt viggen paket men är sugen på något mer diskret tips och ev råd mottages.

Ni kanske vet någon som använt sig av någon front läpp från något annat bil märke med bra passform där endast mindre modifikationer använts, ja ni fattar nog.

Länka gärna.

smile
Senast redigerat av volvoperfomanceclub (21 februari 2011)

876 Inlägg
21 februari 2011
Trådstartare
Ev kan kjolpaket vara av intresse Pma isf.

Tvivlare
2 266 Inlägg
21 februari 2011
Satsa på ett Aero eller Viggen-paket, blir absolut snyggast! smile 9-5 passar inte.

You can't polish a turd, but you can roll it in glitter.
Med reservation för ev. felskrivningar.

876 Inlägg
21 februari 2011
Trådstartare
MantaRobin skrev:
Satsa på ett Aero eller Viggen-paket, blir absolut snyggast! smile 9-5 passar inte.

Instämmer helt dock tycker ja det är över priser på dessa paket,därav min fråga.

cool

1 080 Inlägg
21 februari 2011
Inga överpriser, kostar ju bara 10k för ett komplett trasigt roll

The sooner you fall behind, the more time you have to catch up.

876 Inlägg
21 februari 2011
Trådstartare
pontiacen skrev:
Inga överpriser, kostar ju bara 10k för ett komplett trasigt roll

Du ser roll inget ja tycker är värt att lägga på familjeräsern wink

1 080 Inlägg
21 februari 2011
Är ju en SAAB, du får helt enkelt se den som ditt livs drömbil wink DÅ är det värt det big_smile

876 Inlägg
21 februari 2011
Trådstartare
pontiacen skrev:
Är ju en SAAB, du får helt enkelt se den som ditt livs drömbil wink DÅ är det värt det big_smile

Never.... haha

Najs
21 februari 2011
ja får inte riktigt ihop de där me volvoperfomanceclub och så äger du en saab?? ne men vafan de finns väll inga "addon" paket te saab? eller?
Senast redigerat av Najs (21 februari 2011)

876 Inlägg
21 februari 2011
Trådstartare
Haha åkte mycket volvo förr" men behövde en mer familje vänlig bil då man vart pappa i april då vart det en saab smile var ju tvungen att prova något nytt tanken är att skaffa en till bil sen och bygga på,nej verkar dåligt med addon till saab men värt ett försök tongue

Najs
21 februari 2011
volvoperfomanceclub skrev:
Haha åkte mycket volvo förr" men behövde en mer familje vänlig bil då man vart pappa i april då vart det en saab smile var ju tvungen att prova något nytt tanken är att skaffa en till bil sen och bygga på,nej verkar dåligt med addon till saab men värt ett försök tongue

så kan de va.. ja e oxå en "volvo" kille från början som ville prova någe annat o då vart de en 200.a tongue som du sa kul o prova någe annat oxå

876 Inlägg
21 februari 2011
Trådstartare
Najs skrev:

så kan de va.. ja e oxå en "volvo" kille från början som ville prova någe annat o då vart de en 200.a tongue som du sa kul o prova någe annat oxå

Så sannt smile

1 080 Inlägg
21 februari 2011
Trodde iofs aldrig man behövde prova något annat efter en saab cool
Senast redigerat av pontiacen (21 februari 2011)

876 Inlägg
21 februari 2011
Trådstartare
pontiacen skrev:
Trodde iofs aldrig man behövde prova något annat efter en saab cool

Det finns alltid något annat att prova men man får väl rätta sig efter plåboken med smile

1 080 Inlägg
21 februari 2011
Jo, tyvärr sad

1 298 Inlägg
21 februari 2011
Tjenare, Volvo kille från början jag med. wink
Du har redan de paket som kallas Sport Edition, lite snyggare än de mest snikutrustade varianterna. Något addonpaket finns inte, ska du satsa på något så satsa på Aero/Viggenpaket. Kolla min. Personligen skulle jag dock inte lägga dem pengarna bara sådär.

För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.

876 Inlägg
21 februari 2011
Trådstartare
Pendulum skrev:
Du har redan de paket som kallas Sport Edition, lite snyggare än de mest snikutrustade varianterna. Något addonpaket finns inte, ska du satsa på något så satsa på Aero/Viggenpaket. Kolla min. Personligen skulle jag dock inte lägga dem pengarna bara sådär.

Tjanna...  ja det vistte jag dock skulle ja vilja ha lite snyggare utsende så ett addon hade varit perfekt,angående aero/viggen paketet tycker jag det absolut är det cleanaste doch som du säger är det intre gratis men får se vad det blir tycker paketet jag har slutar lite för långt upp från markytan om du förstår vad jag menar..

schysst bil du hade..smile

1 080 Inlägg
21 februari 2011
Om det bara e höjden som e fel så finns det ju så att säga billigare lösningar än aero/viggen-paket, bort me fjädrarna o svetsa dit en fyrkantsprofil istället, styvare blir det oxå wink

1 298 Inlägg
21 februari 2011
Pendulum skrev:

Tjanna...  ja det vistte jag dock skulle ja vilja ha lite snyggare utsende så ett addon hade varit perfekt,angående aero/viggen paketet tycker jag det absolut är det cleanaste doch som du säger är det intre gratis men får se vad det blir tycker paketet jag har slutar lite för långt upp från markytan om du förstår vad jag menar..

Ja jag håller med dig angående höjden där. Men de ordnas med en sänkningssats och de såg de ut som du hade redan? tongue

För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.

876 Inlägg
21 februari 2011
Trådstartare
Pendulum skrev:
Pendulum skrev:

Ja jag håller med dig angående höjden där. Men de ordnas med en sänkningssats och de såg de ut som du hade redan? tongue

Stämmer bra en 60/40 sats monterades nyligen och det vart lagom så sett ,hur kan det blir med ett par diskreta eftermarknads splitter mo tro?

Sök