2371
Sök

Angående: löddeköpinge & LA träffarna.

Rostskadad
194 Inlägg
17 april 2011
BadBoy89 skrev:
jadå  det kan vi säkert göra inget fel på det:D  jag är  inte rädd för regn  varken jag eller bilen är gjorda av socker så  det är lungt:)

Exakt!

89 Inlägg
17 april 2011
Var hålls de här träffarna då? Utanför Mekonomen som jag läste någonstans i tråden eller?
ÄR det lugnt på platsen? För har ingen lust att åka på något stökigt tongue

Rostskadad
194 Inlägg
17 april 2011
Nougat skrev:
Var hålls de här träffarna då? Utanför Mekonomen som jag läste någonstans i tråden eller?
ÄR det lugnt på platsen? För har ingen lust att åka på något stökigt tongue

Det är bredvid OnOff, den parkeringen som är närmast roundellen. Det var lungt sista gången :p

"D e lugnt, ja har antispinn ja kan inte åka av""
134 Inlägg
17 april 2011
skyline_demon skrev:
haha joo de roligaste va när jag satt och väntade p att ngn skulle köra mot mig och s kommer de ett stort rött as med v10 och ställde sig brevid:P

skulle jag känna mig skyldig;)?

1337
1 343 Inlägg
18 april 2011
TeamSandskog skrev:
skyline_demon skrev:
haha joo de roligaste va när jag satt och väntade p att ngn skulle köra mot mig och s kommer de ett stort rött as med v10 och ställde sig brevid:P

skulle jag känna mig skyldig;)?

Haha

I'm not a fighter, I'm a lover!

957 Inlägg
21 april 2011
händer det något ikväll elelr blir det som föra gången  ???

2 011 Inlägg
21 april 2011
Vi kommer alla fall. Tror det blir mer folk än sist också pga folk lediga och vart bra väder idag.

Ses där nere.

Inte farten som dödar. Det är stoppen

957 Inlägg
21 april 2011
när ska du dra niklas?? hör av dej så kan vi köra  dit tillsamans
Clintan66 skrev:
Vi kommer alla fall. Tror det blir mer folk än sist också pga folk lediga och vart bra väder idag.

Ses där nere.

2 011 Inlägg
21 april 2011
BadBoy89 skrev:
Clintan66 skrev:

Ses där nere.

Bättre att ses där nere. Ska äta hos mina föräldrar innan. Vet ju inte 100% när jag kommer därifrån.

Sen blir det upp till Hbg till klockan 22,00.
Senast redigerat av Clintan66 (21 april 2011)

957 Inlägg
21 april 2011
Clintan66 skrev:
BadBoy89 skrev:
Clintan66 skrev:

Ses där nere.

Bättre att ses där nere. Ska äta hos mina föräldrar innan. Vet ju inte 100% när jag kommer därifrån.

okej  vistt big_smile

2 011 Inlägg
21 april 2011
BadBoy89 skrev:
Clintan66 skrev:
BadBoy89 skrev:

okej  vistt big_smile

Ses där smile

Greasemonkey
189 Inlägg
23 april 2011
var det nått pådrag sist? eller är det lika dött som förra året?

De Man Inte Har Under Huven Får Man Ha Under Högerfoten!

Falgfixaren.se
647 Inlägg
23 april 2011
Jag gled förbi vid 21 tiden då stod där nog 30 bilar kanske...men de
va ju inga race. Alla stod vi sina bilar o invänta action smile
Senast redigerat av Phaeton (23 april 2011)

Följ min Projekttråd HÄR!
Having a fast SAAB is like coming out of the closet,
You might surprise people, but you're still gay

18 Inlägg
23 april 2011
bottcher skrev:
Tror också träffarna kmr dra mer folk om man behåller de i lödde, eller varför inte i Lund?
Har redan vatt någon träff på nova om jag inte har helt fel för mig. Perfekt ställe att samlas
iallafall. Sen en sluten telefonlista så de skickas ut sms hade juh inte skadat heller..

Har dock inget bra förslag på hur man ska få igång en sån lista.

Bara lite funderingar..

JA vafan! JAG HAR INTE varit med eller hört om nån SMS lista sen jag körde i stockholm! där kan dem fan streetrace smile om jag inte missat värsta arrangörerna här hemma!!!???

brukade va så i sthlm att det stod vem man skulle gå till o skriva in sig för att köra p kvällen! så fick man SMS sen ju så va det ostört race o 16 bilars stege med insats o vinnaren tar allt! de va kul! händer sånt här hemma i skåne?

957 Inlägg
23 april 2011
det lär blir inte första gånge att den gör det:P hahahah  men du har rätt
Bullet--- skrev:
teamems skrev:
bottcher skrev:
Tror också träffarna kmr dra mer folk om man behåller de i lödde, eller varför inte i Lund?
Har redan vatt någon träff på nova om jag inte har helt fel för mig. Perfekt ställe att samlas
iallafall. Sen en sluten telefonlista så de skickas ut sms hade juh inte skadat heller..

Har dock inget bra förslag på hur man ska få igång en sån lista.

Bara lite funderingar..

JA vafan! JAG HAR INTE varit med eller hört om nån SMS lista sen jag körde i stockholm! där kan dem fan streetrace smile om jag inte missat värsta arrangörerna här hemma!!!???

brukade va så i sthlm att det stod vem man skulle gå till o skriva in sig för att köra p kvällen! så fick man SMS sen ju så va det ostört race o 16 bilars stege med insats o vinnaren tar allt! de va kul! händer sånt här hemma i skåne?

inget prat om streetrace , annars ryker denna tråden. roll
sånt kan man ¨ta på pm eller andra vis.

1337
1 343 Inlägg
Kungen Den Femtielfte!
73 Inlägg
28 april 2011
Xtravagant skrev:
helt dött!

Är du i lödde nu?

Rostskadad
194 Inlägg
28 april 2011
Jag tyckte att det var kul ahha! speciellt när polisen stod och blockerade alla från att köra in på parkeringen och de som körde ut kollade körkortet på + alkotest :p

957 Inlägg
29 april 2011
Sweeper skrev:
Jag tyckte att det var kul ahha! speciellt när polisen stod och blockerade alla från att köra in på parkeringen och de som körde ut kollade körkortet på + alkotest :p

HAHAHAHAh  de har fan  inget liv helst seriöst   känns som de flesta är  utväcklings störda

KHRacing
1 maj 2011
Inlägg redigerat av moderator.

Trådar och inlägg skall skrivas i för ämnet lämpligast forum. Samma inlägg får inte postas i flera forum (s.k. korspostning).

Mvh

Sök